پاسخ روابط عمومی دانشگاه آزاد دامغان به شایعه کاهش تعداد واحد دانشجویان

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد دامغان شایعه کم کردن واحد دانشجویان رشته داروسازی به دلیل برگزاری ترم تابستانی را رد کرد.

سید رضا جزء مومنی مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد دامغان در گفتگو با خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز در پاسخ به ادعای دانشجویی که ارائه واحد کم در دو سال اول را به دلیل ارائه ترم تابستانی و گرفتن شهریه برای ارائه یک یا دو واحد مطرح کرده بود، گفت: چنین ادعایی صحت ندارد و به این شکل که کمتر واحد ارائه دهند تا ترم تابستانی بگیرند کذب محض است.

وی افزود: در دانشگاه آزاد واحد دامغان به هیچ وجه طی سال هایی که از سال 93 افتتاح شده است تا امروز هیچ گاه ترم تابستانی ارائه نشده است و این ادعا که واحد کم ارائه شده است تا در ترم تابستان شهریه 2 میلیون تومانی بگیرند یک ادعای بی اساس است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد دامغان در پایان تاکید کرد: صرفا بدلیل اینکه دانشجویان در شروع تحصیل با تعداد واحدهای کمتر، به دلیل سبک شدن سطح دروس سال تحصیلی را آغاز کنند این اتفاق افتاده است،ک ه رئیس واحد دامغان دستور دادند که حتی این ترم هم دو واحد به دانشجویان اضافه شود و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش ایسکانیوز، روز گذشته کانال خبرگزاری فارس به نقل از یکی از مخاطبان مدعی شده بود: من دانشجوی دکترای داروی دانشگاه آزاد دامغان هستم، به تازگی اعلام کردند که ۲۰ واحد ترم یک و دو تبدیل به ۱۷ و ۱۹ واحد شده است؛ می خواهند به‌خاطر یکی دو واحد ما را تابستان از شهرهای دور به دانشگاه بکشند و ۲ - ۳ ملیون تومان پول شهریه بگیرند.

خبرنگار: ندافراهانی

کد خبر: 910799

وب گردی

وب گردی