پلمب 753 وسیله بازی غیراستاندارد در تهران

مدیرکل استاندارد تهران از انجام سه‌هزار و 60  مورد بازرسی از تجهیزات بازی 136 شهربازی در استان تهران، از ابتدای سال تاکنون، خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران؛ مسلم بیات با اشاره بر پلمب 753 تجهیزبازی غیراستاندارد، در جریان این بازرسی‌ها، افزود: از ابتدای سال تاکنون، برای هزارو 676 تجهیز بازی مجوز صادر شده‌است.

این مقام مسئول ادامه داد: در جهت نظارت بیشتر بر عملکرد و ایمنی تجهیزات بازی، طرح ویژه بازرسی مستنداتی از کلیه شهربازی‌های استان تهران، در دی ماه انجام شد و در نتیجه این طرح، 460 تجهیز بازی غیراستاندارد شناسایی و پلمب شد.

مدیرکل استاندارد تهران درخصوص این طرح توضیح داد: این طرح در راستای استانداردسازی تجهیزات بازی و با همکاری پنج شرکت‌ بازرسی همکار استاندارد و فعال در حوزه بازرسی تجهیزات بازی، انجام شد. در این اقدام، بازرسان نکات ایمنی، نحوه بهبود روند استانداردسازی تجهیزات بازی، اهمیت حضور ناظران فنی و اپراتور آموزش‌دیده و دارای صلاحیت، ضرورت و الزام انجام بازرسی‌های دوره‌ای سه ماهه توسط شرکت بازرسی و بازرسی‌های روزانه- هفتگی- ماهانه توسط ناظر فنی شهربازی را به بهره‌برداران متذکر شدند.

401

کد خبر: 910835

وب گردی

وب گردی