دیدار رئیس واحد تویسرکان با دکتر رهبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی

یکشنبه 6 اسفند 96 رییس واحد تویسرکان به همراه نماینده این شهرستان، در دفتر ریاست دانشگاه آزاد با دکتر رهبر ملاقات کردند.

به گزارش ایسکانیوز، دکترمجتبی بابایی همراه با دکتر مفتح نماینده شهرستان تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با رییس دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و ملاقات کردند.

در این جلسه ابتدا دکتر مفتح در مورد وضعیت آموزش عالی در شهرستان و به ویژه جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان به عنوان با سابقه ترین واحد استان توضیحاتی ارائه نمود و ضمن ارزیابی مثبت از اقدامات صورت گرفته در واحد تویسرکان، به چالش های پیش روی واحد اشاره کرد و بیان داشت: ضروری است که از این واحد حمایت جدی شود.

درادامه دکتر بابایی ضمن ارائه گزارش جامعی از وضعیت فعلی واحد و روندی که در چند سال اخیر داشته است درخواست نمود با توجه به کاهش تعداد دانشجو و در نتیجه کاهش درآمد واحد، پیشنهادات واحد در جهت برون رفت از شرایط فعلی و حرکت به سمت وضعیت مطلوب مورد عنایت ویژه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی قرار گیرد.

در پایان این دیدار دکتر بابایی از حمایت ها و پیگیری های مستمر دکتر مفتح برای حل مسائل و مشکلات واحد و اقدامات وی در خصوص دریافت اعتبار برای کف پوش سالن ورزشی و دریافت کمک برای دانشجویان بی بضاعت و همچنین دانشجویان زلزله زده استان کرمانشاه از محل صندوق رفاه وزارت علوم، تقدیر و تشکر نمود.

کد خبر: 910880

وب گردی

وب گردی