پایان بندی سناریوی کاپیتان آبی عوض شد/ بابازاده سوپراستار فیلم رحمتی!

سیدحسین حسینی با دریافت کارت زرد دربی را از دست داد تا رحمتی دوباره برابر پرسپولیس قرار بگیرد!

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، شهرآورد 86 پایتخت، پنجشنبه (10اسفندماه) برگزار می شود؛ سید حسین حسینی گلر جوان تیم فوتبال استقلال با گرفتن کارت زرد در دیدار با فولاد خوزستان دربی 86 را از دست داد تا سید مهدی رحمتی مقابل مهاجمان پرسپولیس قرار بگیرد. این درحالی است که رحمتی و مسوولان باشگاه استقلال بارها اعلام کرده اند که این بازیکن مصدوم است و نمی تواند در دربی شرکت کند!

از زمانی که شفر دروازه تیمش را چرخشی کرده، نمی شود حدس زد چه کسی قرار است گلر آبی ها باشد؛ ولی با اعلام وینفرد در جمع های خصوصی صحبت از حضور حسینی در دروازه بوده است. اما کارت زرد حسینی و محرومیت بد موقعش این فرصت را برای رحمتی فراهم کرد تا باری دیگر برابر پرسپولیس به میدان برود. مصدومیت سید مهدی رحمتی می تواند ساختگی باشد تا به نوعی توجیهی برای نیمکت نشینی اش در دربی باشد؛ که محرومیت رقیبش حسابی نقشه اش را به هم زد!

اگر رحمتی واقعاً مصدوم باشد و نتواند در دربی به میدان برود، تنها گزینه موجود ارشیا بابازاده گلر جوان استقلال خواهد بود که این اتفاق برای شفر خیلی خوشایند نخواهد بود. مهدی رحمتی در 6 بازی دروازه‌اش را مقابل پرسپولیس بسته نگه داشته است اما او فقط در چهار بازی مقابل پرسپولیس 10 گل دریافت کرده است.

در دربی دهم آذر 85 رحمتی دروازه‌بان استقلال بود که در آن بازی استقلال با دو گل مهرزاد معدنچی و مرحوم مهرداد اولادی استقلال را شکست داد. نکته جالب این بازی باز شدن دروازه استقلال از روی نقطه کرنر بود. روز سیزدهم بهمن سال 1390 در حالی که استقلال با دو گل از پرسپولیس جلو بود، ایمون زاید در 10 دقیقه سه گل وارد دروازه رحمتی کرد تا آمار گل‌های خورده رحمتی در دربی‌ها به عدد پنج برسد.

در لیگ پانزدهم در بازی رفت دو تیم استقلال و پرسپولیس در حالی که استقلال تا ثانیه‌های پایانی بازی برنده دربی بود اما با گلی که بنتسون به رحمتی زد این بازی با نتیجه تساوی به اتمام رسید. رحمتی در دربی برگشت لیگ پانزدهم هم روز خوبی را سپری نکرد و چهار گل از پرسپولیس دریافت کرد تا آمار گل‌های این دروازه‌بان در دربی‌ها به عدد 10 برسد.

در دربی 84 رحمتی با گل های سروش رفیعی و سیدجلال حسینی هم دروازه اش باز شد تا آمارش فعلا با 12 گل خورده باقی بماند. حالا باید دید رحمتی به شهرآورد 86 خواهد رسید یا نه؟!

601

کد خبر: 910903

وب گردی

وب گردی