مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید فدراسیون گلف برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید فدراسیون گلف با حضور مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیو ز و به نقل از سایت فدراسیون گلف،مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید فدراسیون گلف با حضور محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان ظهر امروز برگزار شد.

در ابتدا اسبقیان گفت: امروز جلسه تکریم دکتر سعیدی از همکاران بسیار خوب و قدیمی عرصه ورزش کشور است که در پستی حساس قرار است به عنوان خزانه دار کمیته ملی المپیک حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: منتقمی نیز از بزرگواران ورزش و از مدیران تلاشگر کشور است و من خودم را به نوعی شاگرد ایشان می دانم که به تشخیص وزارت به عنوان سرپرست فدراسیون گلف انجام وظیفه خواهند کردو قطعا ادامه دهنده تلاش های بی وقفه دکتر سعیدی خواهند بود.

مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون‌های ورزشی گفت: جلسه امروز مزین شده به مدیران ارشد و روسای برخی فدراسیون ها و باعث افتخار است که استقبالی کم نظیر را شاهد بودیم.

در ادامه این جلسه سعیدی رئیس پیشین فدراسیون گلف ضمن ارائه گزارشی از فعالیت خود در دوران ریاست هفت ساله فدراسیون افزود: از حسن انتخاب داورزنی و انتخاب اصلح و شایسته و مطمئن منتقمی به عنوان سرپرست فدراسیون کمال تشکر را دارم و با آرامشی دو چندان فدراسیون را ترک می‌کنم.

سعیدی اظهار داشت: عمده تلاش من دردوران خدمت در فدراسیون این بود که گلف را از انزوا خارج کنم تا نگاه به این ورزش تغییر کند.

رئیس سابق فدراسیون گلف ادامه داد: با حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک گلف کشور در این سال‌ها جهش خوبی داشته است و خوشبختانه شاهد رشد این ورزش در کشور هستیم. امروز گلف در پنج دانشگاه معتبر ایران رسماً تدریس می‌شود و به لحاظ توسعه و گسترش و بحث ورزشکاران سازمان یافته شرایط خوبی را دارد.

در ادامه این مراسم منتقمی، سرپرست جدید فدراسیون گلف اظهار داشت: تاکنون کمتر نشست تودیع و معارفه‌ای با این صمیمیت و باشکوه برگزار شده که این موجب خرسندی است و من این موضوع را به فال نیک می‌گیرم.

وی ادامه داد: در طول این مدت وضعیت فدراسیون گلف را رصد کردم و متوجه شدم خوشبختانه فدراسیون در طول ریاست سعیدی سیر صعودی و رو به رشدی را داشته است.

سرپرست فدراسیون گلف اظهار داشت: سعیدی به جای بزرگی برای ادامه فعالیت رفته‌اند و از گلف جدا نشده‌اند و قطعاً من یاری هستم که به خانواده گلف اضافه شده‌ام و ایشان هم به عنوان یار در کنار ما باقی خواهند ماند.

منقمی افزود: تمام سعی خود را خواهیم کرد تا در این عرصه نیز تاثیر گزار باشیم و بتوانیم رشد روز افزون گلف را رقم زنیم.

602

کد خبر: 910972

وب گردی

وب گردی