ربیعی:  امنیت را برای نیروی کار دنبال می کنیم/ برنامه ریزی  وزارت کار برای از بین بردن ناپایداری صندوق های بازنشستگی

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: امنیت شغلی از جمله مسایلی است که با آن مواجه هستیم و امنیت را برای نیروی کار دنبال می کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ علی ربیعی روز دو شنبه در حاشیه ششمین اجلاس هیات رییسه کنفدراسیون /اتحادیه های کارگری جهانWFTU که در محل هتل هما برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: خوشبختانه مجلس شورا مصوبه ای ٥٠ هزار میلیارد تومانی را برای پرداخت مطالبات صندوق تامین اجتماعی از دولت مصوب کرد.


او در ادامه افزود: امنیت شغلی از دیگر مسایلی است که با آن مواجه هستیم و امنیت را برای نیروی کار دنبال می کنیم.


ربیعی با بیان اینکه تروریسم و جنگ دو موضوعی است که با آن مواجه هستیم گفت: هم اکنون جنگ گرسنگی و بیکاری مهمترین مسایلی است که در کشورهای منطقه ملت های مظلوم با ان مواجه هستند و جمهوری اسلامی ایران ان را محکوم می کند و از اقدامات متقابل حمایت می کند.

وزیر کار افزود: ریزش نیروی کار در مشاغل خدماتی و فعالیت های مولد از دیگر مشکلات موجود است که با مواجه ایم.


او یاداور شد: همچنین کارگران مهاجری که در ایران کار و زندگی می کنند را مورد حمایت قرار دادیم.در کنار اینها لازم است که مشاغل را برای کارگران ایرانی حفظ کنیم.خوشبختانه شرایطی در ایران فراهم است تا کارگران خارجی بتوانند کارت مهارت دریافت کنند.


ربیعی در خاتمه افزود:سازمان تامین اجتماعی با کشورهایی کره جنوبی و ترکیه قرارداد منعقد کرده است .همچنین با استرالیا و کره جنوبی گفت و گو کرده ایم تا کار شایسته را مورد حمایت قرار دهیم.

401

کد خبر: 911022

وب گردی

وب گردی