آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویر احمد و واحد یاسوج برگزار شد

آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سید حکمت الله هاشمی رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم رویکرد تیم مدیریتی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی را همسو با آرمان‌های انقلاب دانست و گفت: نه تنها در شعارها بلکه در عمل باید در راستای آرمان‌های امام و انقلاب و در راس آنها استکبار ستیزی تلاش کرد و با عمل به این شعارهای انقلابی کاری کرد که خروجی و ماحصل دانشگاه تربیت نیروهایی انقلابی و دلسوز باشد.

دکتر آرمین محمودی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد هم در این مراسم گفت: همه تلاش خود را برای پیشبرد اهداف دانشگاه به ویژه در حوزه فرهنگی به کار بردم و در این مورد می توان ادعا کرد بی نظیرترین اتفاقات فرهنگی و طرح های ماندگار در این دوران اتفاق افتاد.

دکتر کرم الله جانی‌پور سرپرست این دانشگاه نیز پس ابراز همدردی با بازماندگان خانواده های جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج گفت: خداوند روح مسافران آسمانی این حادثه دلخراش را قرین رحمت قرار دهد و گرچه اثر جانکاه این حادثه برای همیشه باقی خواهد ماند اما برای بازماندگان این مصیبت آرزوی صبر دارم.

رئیس واحد یاسوج ادامه داد: اخلاق مداری رکن اصلی مدیریت و برای موفقیت در مراکز علمی و دانشگاهی حسن خلق و تکریم انسان کلید اصلی است طوری که در مورد اخلاق نیک بزرگان دین نیز توصیه های زیادی دارند.

وی سرمایه فرهنگی را با ارزش‌ترین سرمایه دانست و گفت: در دنیا هیچ کس بخاطر فقر مالی مواخذه نمی شود اما فقر فرهنگی سبب بسیاری از مشکلات و ناهنجاری هاست.

در این مراسم با اهدای لوح از زحمات دکتر آرمین محمودی قدردانی و با قرائت حکم دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر کرم الله جانی‌پور به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج معرفی شد.

201

کد خبر: 911133

وب گردی

وب گردی