مشاور وزیر ارتباطات: بیشترین کاربران فضای مجازی، زنان خانه دار هستند

کتر رادفر، مشاور وزیر ارتباطات در امور زنان گفت: آمارها نشان داده است که زنان خانه دار، بیشترین کاربران فضای مجازی هستند و تلاش کردیم که نقش آن ها در اشتغال حوزه ی فضای مجازی پررنگ شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز؛ سمینار تخصصی «نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات در هم افزایی زنان» هم اکنون در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال برگزاری است.

در این سمینار، دکتر رادفر، مشاور وزیر ارتباطات در امور زنان گفت: وقتی سند تحول نقش زنان در امور وزارت خانه ها با توجه به اسناد بالادستی تدوین و تصویب شد، یکی از اصلی ترین بخش های آن هم افزایی زنان بود. آنچه باعث برگزاری این سمینار شد نیز همین است که ضرورت توجه به این حوزه را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه بیشترین کاربران فضای مجازی، زنان خانه دار هستند، افزود: آمارها نشان داده است که زنان خانه دار، بیشترین کاربران فضای مجازی هستند و تلاش کردیم که نقش آن ها در اشتغال حوزه فضای مجازی پررنگ شود.

رادفر با ببان اینکه طرح هم افزایی زنان، تمام بانوان اعم از شهری و روستایی را مدنظر دارد تصریح کرد: در ۵۰ نقطه استانی در دولت دوازدهم کاس ها و دوره های آموزشی با همکاری ادارات کل ICT شهرستان ها برای زنان برگزار شد. برنامه داریم در سال ۹۷ بیش از ۲۰۰ کلاس و دوره مهارتی حتی در مناطق روستایی برگزار کنیم.

مشاور وزیر ارتباطات در امور زنان با بیان اینکه در روز زن، گزارش مفصل تری از فعالیت زنان ارائه خواهیم داد افزود: امروز وظیفه داریم به عنوان بازوان اجرایی وزارت خانه ها در هم افزایی زنان جامعه تلاش کنیم هرچند بودجه معاونت زنان به قدری نیست که معضلات حوزه زنان را پاسخگو باشد.

202

کد خبر: 911205

وب گردی

وب گردی