نقش زنان تاثیر گذار در جامعه بیشتر از مردان است / تا به حال پرونده ای از اختلاس خانم ها ندیده ام

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سمینار تخصصی نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نقش زنان تاثیر گذار در جامعه ما بیشتر از مردان است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سمینار تخصصی نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات در هم افزایی زنان گفت: خوشحالم که در جمع بانوان فعال حوزه ی ICT کشور حضور دارم و هیچ مردی در تاریخ به مقام حضرت زهرا (س) نرسیده است که این یک نشان و تلنگری است برای ما مسولان که به حوزه ی زنان توجه بیشتر داشته باشیم.

او ادامه داد: عصر انقلاب صنعتی چهارم در حال وقوع است و یکی از ثمرات آن اقتصاد دیجیتال است و در این عرصه نوآوری نقش مهمی دارد و همان طور که اشاره شد نوآوری در پول نیست و در ذهن جوانان شکل می گیرد.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه نقش زنان نقش زنان در تاثیر گذاری جامعه ما بیشتر از مردان است گفت: اگر نقش زنان را در توسعه اقتصادی نادیده بگیریم به این معناست که نیمی از ظرفیت فعال کشور را از دست داده ایم که در حوزه ی ICT کشور زنانی وجود دارند که در سمت مدیرعاملی شرکت ها موفق بوده اند بنابراین اگر کسی قصد دارد در حوزه ی زنان تسهیلاتی به وجود بیاورد نباید منت بگذارد چون از ظرفیت مغفول مانده ای جهت رشد اقتصادی استفاده کرده است.

آذری جهرمی خاطر نشان کرد: فضای فناوری اطلاعات می تواند شرایطی را فراهم کند که خانم ها به عرصه ی توزیع اقتصادی کشور بپردازند و نوآوری های زنان باید در خدمت توسعه اقتصادی کشور قرار گیرد و موانع حذف شود و تلاش کنیم با تکیه بر نگاه والایی که دین به زنان دارد، از توانمندی بانوان در توسعه ی کشور استفادا کنیم.
خبر ادامه دارد...

کد خبر: 911271

وب گردی

وب گردی