آقای روحانی از نیروهای اصولگرا استفاده نکرده است

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه جریان های اصلاح طلب یکپارچه نبودند گفت: تصور برخی از آنها این است که دولت دوازهم به آن اندازه ای که باید به این جریان در انتخاب وزرا و مسئولین بها می داده؛ نداده است و اختلافاتی به وجود می آید.

محمدرضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین عصر امروز(سه‌شنبه) در نشست خبری که در محل دفتر مرکزی جام برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی ایسکانیوز مبنی بردلیل شکاف بین جریان های اصلاح طلب و رئیس جمهور گفت: تصور من این است که بعضی از اعضای جریان اصلاح طلب یکپارچه نبودند و تصور برخی از آنها این است که دولت دوازهم به آن اندازه ای که باید به این جریان در انتخاب وزرا و مسئولین بها می داده؛ نداده است.

وی اضافه کرد: بعضی ها فکر می کنند که این انتخاب ها اگر ۵نفر باشد کافی است برخی دیگر معتقدند ۱۵نفر نظرات متفاوتی در این خصوص وجود دارد و به خاطر همین عدم یکپارچگی اختلافاتی بوجود می آید.

باهنر در ادامه افزود: بعضی از افراد جریان اصلاح طلب که مقداری هم رادیکال بودند معتقد هستند که آقای رئیس جمهور به اندازه کافی از نیروهای اصلاح طلب استفاده نکرده است همچنین در این میان خوشبختانه هیچکدام از آنها مدعی نبودند که آقای روحانی از افراد اصولگرا استفاده کرده است.

وی در پایان گفت: همه با هم در این مسئله که آقای روحانی از نیروهای اصولگرا استفاده نکرده است تفاهم دارند اما اینکه آقای روحانی از نیروی اصلاح طلب استفاده کرده است یا خیر اختلاف نظرهای بسیاری وجود دارد.

۳۰۴

کد خبر: 911305

وب گردی

وب گردی