مبارزه ووشوکاران در هفته یازدهم و دوازدهم/ تکلیف سکونشینان به هفته آخر کشید

هفته یازدهم و دوازدهم رقابت های لیگ برتر ووشوی باشگاه های کشور در بخش مردان امروز (سه شنبه) برگزار شد و تعیین تیم های اول تا سوم به روز آخر کشیده شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ در فصل جاری لیگ برتر ووشو، تیم های پارس جنوبی، شهرداری ملارد، دانشگاه آزاد، باشگاه مقاومت، شهرداری دامغان، دانشگاه پیام نور، هیات البرز و پاس ناجا در یک گروه و به صورت رفت و برگشت رقابت می کنند.

هفته یازدهم و دوازدهم این رقابت ها، امروز در آکادمی ووشو برگزار شد و پارس جنوبی با 36 امتیاز در صدر جدول باقی ماند تا در هفته پایانی تنها نیاز به یک امتیاز برای تکرار قهرمانی داشته باشد.

دانشگاه آزاد با 30 و پاس با 27 امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار دارند که در این بین دانشگاه از بخت بیشتری برای رسیدن به سکوی دومی برخوردار است.

در هفته پایانی که روز 22 اسفندماه در آکادمی ووشو برگزار می شود، دیدار پارس جنوبی و پاس نقش مهمی در تعیین تیم نایب قهرمان خواهد داشت.

نتایج دیدارهای امروز بدین شرح است:

پاس ناجا 12 - شهرداری ملارد 2

دانشگاه آزاد 13 - هیات البرز یک

باشگاه مقاومت 14 - دانشگاه پیام نور صفر

شهرداری دامغان صفر - پارس جنوبی 14

دانشگاه آزاد 11 - شهرداری ملارد 2

باشگاه مقاومت 6 - پاس ناجا 8

شهرداری دامغان صفر - هیات البرز 5

پارس جنوبی 14 - دانشگاه پیام نور صفر

در جدول رده بندی، پارس جنوبی مقتدرانه با 36 امتیاز در صدر قرار دارد و دانشگاه آزاد با 30 و پاس ناجا با 27 امتیاز، دوم و سوم هستند.

باشگاه مقاومت با 21، شهرداری دامغان با 12، شهرداری ملارد با 10، هیات البرز با 4 و دانشگاه پیام نور با 3 امتیاز، رتبه های چهارم تا هشتم را در اختیار دارند.

602

کد خبر: 911376

وب گردی

وب گردی