تغییر ناگهانی در وزارت راه و شهرسازی/ وقتی معاون محبوب آخوندی غافلگیر می شود

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری، به طور ناگهانی تغییر و جای خود را به عبدالهاشم حسن نیا، معاون راهداری واگذار کرد.

داوود کشاورزیان، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در گفت و‌گوی اختصاصی با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز ضمن ابراز بی اطلاعی از انتصاب رییس جدید سازمان راهداری، گفت: در حال حاضر هیچ گونه خبری در خصوص تغییر رئیس سازمان راهداری به من داده نشده و نسبت به این خبر بی اطلاع هستم.

کشاورزیان اظهار داشت: سیستم کاری ما بدین صورت است، تا زمانی که هستیم، هستیم و تنها دقایقی قبل متوجه تغییر سمت خود می شویم.

او خاطرنشان کرد: تغییر اعضای هیات مدیره و مدیران راهداری که طی ماه گذشته انجام شد همه نشانه هایی از تغییرات بود اما نسبت به ارائه حکم که امروز انجام شد بی خبر بودم.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: هیچ مسئولی مادام العمر در سمت خود باقی نمی ماند و اگر قرار بر این بود که کسی به صورت دائم در سمتی باقی بماند، به طور قطع این سمت به من نمی رسید و همانطور که این سمت به من واگذار شده روزی هم گرفته می شد.

او در خصوص رئیس جدید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: حسن نیا که سکاندار جدید سازمان راهداری انتخاب شده به عنوان معاون راهداری مشغول به کار بود که اکنون سمت رئیس سازمان راهداری را کسب کرده است.

این در حالیست که امروز صبح داوود کشاورزیان، رئیس وقت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در همایش بین المللی هوشمند سازی بنادر حضور داشت و به عنوان معاون وزیر پاسخگوی سوال خبرنگاران بود.

401

کد خبر: 911403

وب گردی

وب گردی