عربستان پهپاد انتحاری از ترکیه خریداری می‌کند؟

همزمان با برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه تولیدات داخلی نیروهای مسلح سعودی «افد 2018»، که با حضور ترکیه به عنوان مهمان ویژه برگزار می شود، عربستان مشغول گفتگو با شرکت ترکیه ای «STM» است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از منابع سعودی، همزمان با برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه تولیدات داخلی نیروهای مسلح سعودی «افد 2018»، که با حضور ترکیه به عنوان مهمان ویژه برگزار می شود؛ عربستان مشغول گفتگو با شرکت ترکیه ای «STM» است.

داود ایلماز به آناتولی گفته است که گفتگوهای عربستان در زمینه های مختلف است که خرید پهپادهای انتحاری مهم ترین آنهاست. یلماز افزود: گفتگوها در مسیر مثبتی پیش می رود.

به اعتقاد ایلماز، صادرات هر کالایی به عربستان سعودی و یا آغاز پروژه های مشترک بین ترکیه و عربستان، الگویی برای سایر کشورهای منطقه است.

چهارمین نمایشگاه تولیدات داخلی نیروهای مسلح عربستان ( افد 2018) با حضور عبدالرحمن بن صالح البنیان رئیس ستاد مشترک ارتش کل به نیابت از محمد بن سلمان ، در مقر مرکز برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین المللی ریاض آغاز به کار کرد.

هدف از این نمایشگاه که به مدت یک هفته میزبان بازدیدکنندگان است و با حضور مسئولین، وزرای عربستان و کشورهای عضو ائتلاف مبارزه با تروریسم و دولت ترکیه به عنوان میهمان ویژه برگزار می‌شود، حمایت از تولیدات داخلی نیروهای مسلح عربستان است.

با توجه به مشکلات اقتصادی که عربستان این روزها با آن مواجه است، این نمایشگاه تلاش می کند سرمایه گذارانی را جذب نماید تا شاید به نحوی این کمبود را جبران کند.

عربستان در تلاش است که به نحوی تولیدات داخلی خود را به چشم دیگران برساند تا خود را در جامعه جهانی مطرح کند.

کد خبر: 911442

وب گردی

وب گردی