عطایی: اردوی والیبال  جوانان از 14 اسفند آغاز می شود/ تلاش می کنیم هیچ شایسته ای از قلم نیفتد

سرمربی تیم ملی جوانان گفت: تا پایان سال چندین مرحله اردوی انتخابی برای شناسائی بازیکنان مستعد برای عضویت در تیم ملی جوانان برگزار خواهیم کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی قهرمانی جوانان پسر زیر 20 آسیا سال 2018 از 30 تیرماه تا ششم مردادماه سال 97 به میزبانی بحرین در شهر منامه برگزار می شود. احمد ضیایی رئیس فدراسیون والیبال در حکمی بهروز عطایی را به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان پسر ایران برای حضور در این رقابت ها منصوب کرد.

سرمربی تیم ملی جوانان در تشریح برنامه های خود برای تشکیل این تیم گفت: اردوهای انتخابی از 14 اسفندماه در آکادمی ملی المپیک آغاز می شود و از تمامی بازیکنانی که شایستگی پوشیدن لباس تیم ملی را دارند، تست گرفته خواهد شد.

بهروز عطایی روش کار خود را در سه مرحله کلی بیان کرد که در مرحله نخست بازیکنان لیگ برتر و دسته یک جوانان به اردوی انتخابی دعوت می شوند و افزود: در این مرحله حدود 30 بازیکن برتر لیگ های برتر و دسته یک جوانان سال 96 به اردوی انتخابی دعوت می شوند و در مدت چهار روز از آنان تست آمادگی جسمانی و فنی گرفته می شود.

وی ادامه داد: در دومین مرحله و با هماهنگی هیات های والیبال استانی بازیکنانی (هر استان بین سه تا پنج نفر) به اردوی انتخابی دعوت خواهند شد که هر سه روز اختصاص به چند استان خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان تاکید کرد: تلاش می کنیم درصد خطا را به صفر برسانیم تا هیچ بازیکن شایسته ای از قلم نیافتد.

عطایی با بیان اینکه اردوی نهایی تیم ملی جوانان از اواسط فروردین ماه سال آینده آغاز می شود، گفت: برای این اردو 18 بازیکن تیم ملی نوجوانان سال گذشته و بازیکنان برگزیده از دو مرحله انتخابی دعوت می شوند تا در نهایت از بین آنان به بهترین ترکیب ممکن دست یابیم.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 20 سال آسیا به روش جدید و با حضور 24 تیم در دو دسته یک و دو برگزار می شود که تیم ملی جوانان ایران با توجه به نایب قهرمانی سال 2017 در گروه یک سطح یک با تیم های مدعی چین و کره جنوبی همگروه است.

602

کد خبر: 911537

وب گردی

وب گردی