دوشنبه آتی نشست نمایندگان مجلس و دولت درباره سوال از رئیس جمهور در کمیسیون اقتصادی

رئیس کمیسیون اقتصادی از برگزاری نشست مشترک بین نمایندگان ویژه رئیس جمهور با نمایندگان سوال کننده در کمیسیون متبوعش در دوشنبه هفته آتی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز،محمدرضا پورابراهیمی درباره ارجاع نامه سوال دوم نمایندگان از رئیس جمهور به کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: هیئت رئیسه مجلس نامه سوال دوم از رئیس جمهور را به کمیسیون اقتصادی ارجاع داده و رسیدگی های لازم براساس آیین نامه داخلی مجلس انجام شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: از سوی کمیسیون اقتصادی مجلس، نامه ای به ریاست جمهوری در خصوص سوال نمایندگان مجلس از رئیس جمهور ارسال شده تا طی مدت یک هفته، نمایندگان رئیس جمهور برای حضور در مجلس معرفی شوند.

نماینده مردم کرمان و راور در تشریح محورهای سئوال نمایندگان مجلس از رئیس جمهور تصریح کرد: مشکل قاچاق کالا و ارز، ناکارآمدی ستاد مبارزه با قاچاق،رکود اقتصادی، علت تداوم تحریم های بانکی بعد از برجام،کاهش ارزش پول ملی و مشکل بیکاری در جامعه از محورهای سوال نمایندگان از رئیس جمهور محسوب می شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی یادآور شد: مقرر شده است نشست مشترک بین نمایندگان ویژه رئیس جمهور با نمایندگان سوال کننده در کمیسیون اقتصادی مجلس دوشنبه هفته آینده برگزار شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

304

کد خبر: 911558

وب گردی

وب گردی