تعیین رئیس جدید مرکز بازرسی وزارت کشور

وزیر کشور ضمن انتصاب وجه اله خدمتگزار به عنوان مشاور خود، علی طالبی را به عنوان رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ضمن انتصاب وجه اله خدمتگزار به عنوان مشاور خود، علی طالبی را به عنوان رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور منصوب کرد.

رحمانی فضلی امروز با صدور احکام جداگانه ای رئیس جدید مرکز مدیریت عملکرد و امور بارزرسی را تعیین و رئیس سابق این مرکز را به عنوان مشاور وزیر کشور منصوب کرد.

در بخشی از حکم وزیر کشور خطاب به علی طالبی آمده است:
با عنایت به مراتب درایت، تعهد و سوابق ارزشمند به موجب این حکم جنابعالی را به سمت رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور منصوب می نمایم. پیگیری برای استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد و نظارت بر اجرای آن، برنامه ریزی برای تهیه و تدوین شاخص‌های اختصاصی و معیارهای ارزیابی عملکرد، تهیه گزارش‌های مربوط به عملکرد وزارت متبوع، تجزیه و تحلیل عملکرد واحدها، اجرای برنامه‌های بازرسی مستمر برای سنجش میزان مطابقت عملکرد با اهداف و برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید انتظار دارد در جهت تحقق و هرچه بهتر انجام شده آن کوشش و اهتمام نمایید.

گفتنی است طالبی پیش از این به عنوان مدیر کل بازرسی و هماهنگی امور استان های ستاد مبارزه با مواد مخدر خدمت می کرد.
وجه اله خدمتگزار که امروز به عنوان مشاور وزیر کشور منصوب شد، در 13 شهریور ماه 1395 مسؤولیت مرکز بازرسی وزارت کشور را بر عهده گرفته بود.

منبع: فارس

304

کد خبر: 911571

وب گردی

وب گردی