دوره آموزشی مدیران سینماهای حوزه هنری برگزار می شود

سازمان سینمایی حوزه هنری برای مدیران سینماهایی در استان‌های مختلف دوره آموزش تکمیلی «مدیریت بازاریابی و فروش پیشرفته» و «استراتژی‌های رقابتی» برگزار کرد.

به گزارش ایسکانیوز از سازمان سینمایی حوزه هنری، موسسه بهمن سبز در راستای توانمندسازی همکارانش در حوزه مدیران امور سینمایی استان‌ها و نیروهای ستادی، تاکنون چند دوره آموزشی را در قالب کارگاه برگزار کرده است.

در این کارگاه ها مباحثی چون دوره تاریخ سینما، دستگاه دیجیتال، مدیریت منابع انسانی، مدیریت بودجه در فضای فرهنگی، بازاریابی و فروش، تفکر سیستمی، آموزش بهره‌وری در فضای فرهنگی و ... آموزش داده شده است.

این دوره آموزشی با توجه به ضرورت توسعه، تجهیز و ارتقای سالن‌های سینمایی حوزه هنری بعد از تحقیق و بررسی و برگزاری چند دوره آموزشی و کاربردی مقدماتی با موضوع «مدیریت بازاریابی و فروش پیشرفته» و «استراتژی‌های رقابتی» در تکمیل دوره‌های قبلی توسط محمود آسیاچی طی روزهای 5 و 6 اسفند ماه با حضور تعدادی از مدیران سینمایی استان‌ها برگزار شد.

در این خبر آمده است: در این دوره آموزشی منتخبی از مدیران سینماهای حوزه هنری در استان‌های مختلف حضور داشتند و قطعا، با توجه به ظرفیت و پتانسیل‌های موجود می‌توان قدرت سالن‌های سینمایی را در پذیرش مخاطب افزایش داد.

روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری براین اساس گفت: سینماهای حوزه هنری، سینمای خانواده‌هاست. از این رو، حوزه هنری قصد دارد با تمهید آغاز برنامه‌ها و سیاست‌های جدید کاری کند تا مخاطبان علاوه بر این مزیت احساس کنند نسبت به هزینه ای که پرداخت می کنند با ارزش افزوده مواجه می شوند.

در این راستا فضای سینماهای حوزه هنری که نزدیک به 100 سالن است آمادگی دارد با تمام اصناف، مشاغل و ... در انجام کارهای تبلیغاتی با تخفیف‌های ویژه تعامل داشته باشد زیرا معتقد است رفتار اجتماعی مخاطبان سینما متفاوت بوده و نفع همه جانبه باید در نظر گرفته شود.

502

کد خبر: 911590

وب گردی

وب گردی