نوشابه ای که خاخام  صهیونیست برای ولیعهد سعودی باز کرد

یکی از خاخام های صهیونیست ضمن تعریف و تمجید از ولیعهد عربستان سعودی ادعا کرد که واگذاری نوار غزه به فلسطینیان اشتباه بوده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روزنامه السبق، بنخاس گلد اشمید رئیس انجمن خاخام های اروپا ضمن تمجید از ولیعهد سعودی اعلام کرد که فلسطینیان باید دولت (جعلی) اسرائیل را به رسمیت بشناسند.

وی تأکید کرده است که دنیا به دهکده ای کوچک تبدیل شده است و عربستان می داند در تل آویو چه اتفاقی می افتد و اسرائیلی ها نیز می دانند که در ریاض چه خبر است . با وجود این که روابط دیپلماتیکی وجود ندارد اما دو طرف از اوضاع هم خبر دارند.

این خاخام در گفتگو با روزنامه سعودی السبق مدعی شد که فلسطینی ها باید دولت (جعلی) اسرائیل را به رسمیت بشناسند و اسرائیل هم باید به فلسطینی ها یا شهروندی کامل بدهند یا این که زمینی در اختیار آنها قرار بدهد تا دولت خود را تشکیل دهند.

وی در خصوص محاصره نوار غزه هم اظهار نظر کرده و مدعی شد که اسرائیل ،غزه را به فلسطینی ها داد اما این منطقه به مشکلی برای خود اسرائیل تبدیل شد. وی در ادامه مدعی شده است که غزه به منطقه ای برای ایران و داعش تبدیل شده است.

این خاخام صهیونیست مدعی شده است که با شلیک موشک از نوار غزه به سوی اراضی اشغالی، شهروندان اسرائیلی از خود این سوال را می پرسند که اگر به فلسطینی ها زمین بیشتری بدهیم چه اتفاقی برای ما خواهد افتاد؟ آیا قرار است همواره با ما سر جنگ داشته باشند؟!
وی در خصوص عربستان هم اظهار نظر کرده و با توجه به همسویی سیاست های ریاض با تل آویو گفت که عربستان از داخل در مسیر بهتر شدن قرار دارد و «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان جوانان کشورش را به سوی پیشرفت و جهان مدرن پیش می برد.

کد خبر: 911594

وب گردی

وب گردی