سهم سبد سوخت CNG افزایش می‌یابد/ نظر نهایی در خصوص کاهش قیمت CNG اعلام نشده است

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران CNG از افزایش سهم سبد سوخت CNG از 25 درصد به 30 درصد خبر داد و گفت: در این راستا جلسه‌ای را با ستاد مدیریت سوخت و وزارت راه تشکیل دادیم و منتظر نتایج آن هستیم.

اردشیر دادرس رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران CNG در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در پاسخ به این سوال که مجلس شورای اسلامی در خصوص کاهش 20درصدی قیمت سی ان جی مخالفت کرده است، اظهار کرد: موضوع کاهش قیمت سی ان جی هنوز به مجلس نرفته است و این مصوبه توسط دولت در حال بررسی و ارزیابی است و هنوز در این خصوص تصمیم قاطع و کامل گرفته نشده است.

او با تاکید براینکه هنوز جواب قاطع و کتبی در این زمینه دریافت نکرده‌ایم، تصریح کرد: یکی از پیشنهادات ما در خصوص توسعه خودروهای دوگانه سوز این است که مردم را به سمت استفاده از سی ان جی ترغیب کنیم؛ بنابراین انگیزه‌ای برای افزایش قیمت نداریم بلکه در صدد کاهش قیمت سی ان جی هستیم.

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران CNGکشور، ارائه کارت اعتباری سوخت CNG، کاهش 20 درصدی قیمتCNG و توسعه ظرفیت CNG را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد و افزود: در صدد هستیم که بتوانیم حداقل سهم 30 درصدی سبد سوخت ناوگان را به خود اختصاص دهیم.

دادرس تاکید کرد: در همین راستا جلسه ای را با ستاد مدیریت سوخت کشور و وزارت راه وشهرسازی برگزار کردیم تا بتوانیم سهم سبد سوخت سی ان جی را از 25 درصد به 30 درصد ارتقا دهیم. در حال حاضر منتظر جواب ستاد مدیریت سوخت و وزارت راه هستیم.

او خاطرنشان کرد: نتیجه بحث افزایش سهم سبد سوخت سی ان جی ظرف یک هفته آینده مشخص می‌شود.

402

کد خبر: 911630

وب گردی

وب گردی