دادستان جدید استان گلستان معارفه شد

مراسم تودیع و معارفه دادستان مرکز استان گلستان امروز برگزار شد .

به گزارش ایسکانیوز، این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور برگزار شد.

دادستان کل کشور در این مراسم گفت: دادسراها پیشانی دستگاه قضایی هستند و همواره باید حقوق همه مراجعه کنندگان حتی متهم و محکومین بر اساس قانون حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری ، عدالت را شرط اصلی قضاوت دانست و افزود: عدالت محوری باید در تار و پود یک قاضی باشد.

وی با اشاره به معارفه دادستان جدید گرگان گفت:همه بدانیم که خدمتگزار مردم هستیم و این فرصت ارزشمند و زمینه خدمت را غنیمت بشمریم و خدمات ما بی منت باشد و این نعمت است.

آقای منتظری افزود : انتظار ما از مجلس و دولت این است که برای خدمت بیشتر به مردم باید نیازهای ضروری دستگاه قضا همچون اعتبارات و کمبود نیروها مرتفع شود.

دادستان کل کشور گفت: توسعه و تحقق عدالت و آرامش مردم در سایه امنیت است و ما با برهم زدگان این نعمت نظام برخورد شدید می کنیم و این خواست ملت است.

در این مراسم حجت الاسلام سید رضا سید حسینی به عنوان دادستان جدید مرکز استان معرفی و از خدمات حجت الاسلام سید مصطفی حقی قدردانی شد.

سید حسینی پیش از این رئیس دادگستری کردکوی و قبل تر معاون دادستان مرکز استان گلستان بود .

بعد از عباس پوریانی و حجت الاسلام سید مصطفی حقی ، حجت الاسلام سید رضا سید حسینی سومین دادستان مرکز استان گلستان به شمار می رود .

حجت الاسلام حقی دوم مهرماه سال 93 به عنوان دادستان مرکز استان گلستان معرفی شده بود و در این مدت اقدامات قضایی ماندگاری در استان انجام داد .

900

کد خبر: 911632

وب گردی

وب گردی