6 هزار میلیارد تومان از منابع مالی سال 96 در بخش اشتغال باقی‌مانده است

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار با بیان اینکه بالغ‌بر 6 هزار میلیارد تومان از منابع مالی سال 96 در بخش اشتغال باقی‌مانده است، گفت: درمجموع سال آینده 42 هزار میلیارد تومان منبع مالی برای اجرای طرح‌های اشتغال کشور لحاظ شده است.

به گزارش ایسکانیوز، غلامرضا کاتب امروز در کارگروه اشتغال شهرستان گرمسار اظهار داشت: رسیدگی به وضعیت اشتغال جوانان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و رویکردهای مجلس شورای اسلامی در سال آینده است.

وی با بیان اینکه منابع مالی متعددی برای ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی در کشور در نظر گرفته‌شده است تصریح کرد: از تبصره 13 قانون بالغ‌بر 5 هزار میلیارد تومان برای اشتغال و رونق تولید کشور تخصیص‌یافته است.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان با تأکید بر اینکه از تبصره 18 بالغ‌بر 3 هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت افزود: این در حالی است که از صندوق توسعه ملی 15 هزار میلیارد تومان و بیش از 2 هزار میلیارد تومان برای اشتغال خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد تصویب‌شده است.

وی با بیان اینکه بالغ‌بر 6 هزار میلیارد تومان از منابع مالی سال 96 در بخش اشتغال باقی‌مانده است ابراز داشت: درمجموع سال آینده 42 هزار میلیارد تومان منبع مالی برای اجرای طرح‌های اشتغال کشور لحاظ شده است.

کاتب با تأکید بر اینکه سال 96 درمجموع 12 هزار میلیارد تومان بودجه اشتغال در کل کشور بود یادآور شد: 30 هزار میلیارد تومان به اعتبارات این بخش افزوده‌شده است و این امر حاکی از توجه ویژه دولت و مجلس به امر اشتغال است.

وی ابراز داشت: اشتغال یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم است و این امر باید با حمایت و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در کشور محقق شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور بیان کرد: اعتبارات دولتی پاسخگوی هزینه‌های جاری کشور نیست و باید برای جبران کسری‌های موجود از ظرفیت بخش خصوصی و کاهش هزینه‌های متفرقه بهره بگیریم.

901

کد خبر: 911737

وب گردی

وب گردی