استفاده از ظرفیت‌ مددجویان نخبه در برنامه‌های ‌فرهنگی

کمیته امداد در سال ۹۷ برای اجرای برنامه‌های فرهنگی از ظرفیت مددجویان نخبه استفاده می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام‌ حسین احمدیان، معاون فرهنگی کمیته امداد در این همایش بر ضرورت تولید محتوا جدید فرهنگی و آموزشی برای مددجویان در سال ۹۷ تأکید کرد و گفت: توجه ویژه به دوره‌های آموزشی و تربیتی دانش آموزان، برگزاری اردوهای فرهنگی، تهیه شناسنامه فرهنگی برای هر مددجو و بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی مددجویان نخبه ازجمله برنامه‌های این معاونت در سال ۹۷ است.

وی با اظهار اینکه ۱۸۰ درصد برنامه‌های فرهنگی این نهاد محقق شده است اعلام کرد: در سال ۹۶ بیش از ۱۷۴ هزار مددجو به سفرهای زیارتی قم، مشهد و عتبات عالیات اعزام شدند که از این تعداد ۱۱۵ هزار مددجو به مشهد مقدس و ۱۳ هزار مددجو به شهر مقدس قم سفر کردند.

در سال ۹۶ بیش از ۱۷۴ هزار مددجو به سفرهای زیارتی قم، مشهد و عتبات عالیات اعزام شدند که از این تعداد ۱۱۵ هزار مددجو به مشهد مقدس و ۱۳ هزار مددجو به شهر مقدس قم سفر کردند

معاون فرهنگی کمیته امداد افزود: همچنین امسال با کمک خیران و منابع کمیته امداد ۳۰ هزار مددجو در پیاده‌روی اربعین شرکت کردند که این رقم نسبت به سال گذشته ۵۷ درصد افزایش‌یافته است.

احمدیان برگزاری دوره‌های آموزش مهارت‌های زندگی برای مددجویان تحت حمایت را یکی دیگر از اقدامات حوزه فرهنگی کمیته امداد اعلام کرد و گفت: در ۱۱ ماهه امسال ۲۰۰ هزار مددجوی در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند.

وی بر استفاده از مدرسان و کارشناسان باتجربه و افزایش اعتبار برنامه‌های فرهنگی مددجویان در سال آینده تأکید کرد و افزود: هم‌اکنون3 هزار نفر از اساتید مراکز علمی و فرهنگی و هزار نفر از طلاب حوزه‌های علمیه با کمیته امداد همکاری می‌کنند.


706

کد خبر: 911751

وب گردی

وب گردی