دکتر فرهاد رهبر: باید سررشته کار و امور را به جوانان بسپاریم

نشست دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست با تاکید بر اهمیت نظرات مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، گفت: بدون شک از نظرات و پیشنهادات مطرح شده در این جلسه در برنامه‌ریزی ها و سیاست‌گذاری های دانشگاه استفاده خواهم کرد.

وی با بیان اینکه امروز نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یک ید واحده است، گفت: هیچ فاصله‌ای بین این دو مجموعه وجود ندارد. هر دو از یک جنس هستند و از یک ماموریت واحد تبعیت می کنند و باید با تقسیم کار و هماهنگی، امور را به پیش ببرند.

دکتر فرهاد رهبر خاطرنشان کرد: موانع و مشکلات موجود در حوزه فرهنگی در واحدها باید با وحدت، برادری، همدلی و هم‌افزایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و معاونت فرهنگی و دانشجویی از سر راه برداشته شود.

وی خطاب به مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: امروز صحنه عمل و اجرا در حوزه فرهنگی واحدها، در دست شماست. شما می توانید درخصوص برنامه ها، سیاست ها و... پیشنهادات خود را در شورای فرهنگی واحدها مطرح کرده و در صورت تصویب، اجرایی کنید.

دکتر فرهاد رهبر با تاکید بر لزوم وجود شایسته‌سالاری در مجموعه دانشگاه آزاداسلامی، گفت: امروز تلاش ما این است که نیروهایی ولایی و شایسته در دانشگاه آزاد اسلامی در صدر کار قرار گیرند.

وی با بیان اینکه امروز تعداد دانشجو و متقاضیان ورود به دانشگاه کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید در این خصوص یک تدبیر و مدیریت هزینه و خلق درآمدهای جدید انجام دهد تا بتواند در رسیدن به اهداف و محقق کردن مطالبات مقام معظم رهبری موفق باشد.

وی خطاب به مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: شما به عنوان چشم و گوش نظام و دانشگاه ها باید از اموری که به بنیه های دین، قرآن و پیامبر (ص) ضربه می زند، مراقبت کنید.

دکتر فرهاد رهبر در پاسخ به خواسته یکی از مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها مبنی بر اختصاص بودجه فرهنگی، گفت: مقرر شده بخشی از بودجه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به دفاتر نهاد اختصاص یابد و در آینده اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ما باید سررشته کار و امور را به جوانان بسپاریم، گفت: کسانی که قابلیت و توانایی این کار را دارند باید شناسایی شده تا بتوانیم از این ظرفیت و سرمایه در آینده استفاده کنیم.

دکتر فرهاد رهبر در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید تمام توان خود را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری درخصوص این دانشگاه به کار ببرد.

در این نشست، برخی از مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به ارائه نظرات، مطالبات و پیشنهادات خود پرداختند.

204

کد خبر: 911760

وب گردی

وب گردی