رئیس جمهور به بوشهر سفر می‌کند

استاندار بوشهر گفت: بوشهر یکی از استان‌های هدف سفر رئیس جمهور است و برنامه‌ریزی برای تعیین زمان این سفر در حال انجام است.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالکریم گراوند صبح پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی و پیگیری برای تعیین زمان سفر رئیس جمهور به استان بوشهر و تعیین زمان آن در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر باید پیشنهادهای مناسب به دولت ارائه شود، اضافه کرد: باید نیازهای اساسی استان و مشکلات مردم را به اطلاع دولت برسانیم تا طرح‌های خوبی در این زمینه تصویب شود.

استاندار بوشهر از تدوین ظرفیت‌های استان بوشهر در قالب یک کتابچه خبر داد و بیان کرد: بخش عمده اعتبارات مربوط به اعتبارات ملی است که باید برای جذب این اعتبارات تلاش ویژه صورت گیرد.

وی خواستار تلاش همه دستگاه‌ها برای جذب اعتبارات ملی شد و تصریح کرد: جذب اعتبارات ملی از مرکز یکی از مهمترین شاخص‌های ارزیابی دستگاه های اجرایی است و همه مدیران باید در این زمینه فعال‌تر باشند.

گراوند از تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام استان به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های استان نام برد و خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌ها برای تکمیل این پروژه ها استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به گزارش دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر اینکه بیماری‌های قلبی و عروقی مهمترین عامل مرگ و میر در استان است، افزود: کارگروه سلامت استان برای رفع این مشکل باید برنامه‌ای تدوین کرده و به خوبی عمل شود.

استاندار بوشهر خواستار فرهنگ‌سازی مناسب برای رفع این مشکل شد و گفت: سبک زندگی اهالی استان باید اصلاح شود تا شاهد کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی باشیم.

901

کد خبر: 911830

وب گردی

وب گردی