عزیزی: باید به فیفا بگوییم چرا عربستان در آسیا امپراطوری دارد؟!/ فوتبال برای خانم‌ها هم هست

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما می‌توانیم بر سر قضیه عربستان و میزبانی از فیفا کمک بگیریم و AFC را تحت فشار قرار دهیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، خداداد عزیزی در جمع میهمانی فوتبالی‌ها با جیانی اینفانتینو در خصوص حضور رئیس فیفا در ایران اظهار داشت: ما باید بتوانیم از وجود او در کشورمان امتیازهای زیادی به دست آوریم.

وی در خصوص بحث میزبانی برای بازی‌های آسیایی اظهار داشت: به نظر من با توجه به شرایطی که در ایران برقرار است بحث میزبانی به ایران تعلق نمی‌گیرد. ما به خاطر عدم حضور خانم‌ها برای بازی‌های آسیایی مشکل داریم. همچنین ما می‌توانیم بر سر قضیه عربستان و میزبانی از فیفا کمک بگیریم و AFC را تحت فشار قرار دهیم. چرا باید عربستان در آسیا یک امپراطوری داشته باشد و ایران با توجه به این سبقه تحت تاثیر عربستان قرار بگیرد و بازی‌ها را در زمین بی‌طرف ببازد. من فکر می‌کنم بازی‌ها در زمین بی‌طرف به نفع عربستانی‌ها بوده و آنها از این موضوع سود می‌برند. استقلال و پرسپولیس اگر در ایران بازی کنند نتایج جور دیگر خواهد بود.

عزیزی در خصوص حضور بانوان به ورزشگاه و تاثیر اینفانتینو در این خصوص اظهار داشت: به نظر من هیچ زیرساختی برای ورود خانم‌ها به ورزشگاه وجود ندارد. خانم‌ها خیلی راحت می‌توانند با جدا شدن قسمت‌ها در ورزشگاه حاضر شوند و باید به این مسئله توجه شود که فوتبال برای خانم‌ها هم هست. به نظر من این موضوع ربطی به فدراسیون نداشته و رده‌های بالایی باید در این خصوص تصمیم‌گیری کنند.

وی در خصوص دربی 86 اظهار داشت: پرسپولیس شرایط نسبتا خوبی داشته ولی استقلال در 3-4 هفته اخیر فوق‌العاده بازی می‌کند. از زمانی‌ که شفر به این تیم آمده استقلال کاملا تغییر کرده و بسیار شرایط خوبی دارد و به نظر من این دربی بازی سختی خواهد بود.

عزیزی در خصوص کارلوس کی‌روش و جام جهانی 2018 در روسیه نیز اظهار داشت: برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم ولی بسیار راه دشواری خواهند داشت. من قبلا نیز گفته‌ام اگر ما در بازی اول مقابل مراکش به پیروزی برسیم شانس خوبی برای صعود داریم.

وی در خصوص تمدید قرارداد کی‌روش و حاشیه‌هایی در خصوص قرارداد بستن وی با تیم‌های دیگر، نیز اظهار داشت: ما هر موقع در مورد کی‌روش حرف می‌زنیم او در یک جایی با یک تیمی به توافق رسیده است. خدمتی که کی‌روش به فوتبال ما کرده مسئله‌ای است که ابدا نمی‌توان از آن گذشت. ما در سیستم خط دفاعی فراتر از آسیا بازی می‌کنیم ولی یکسری مشکلات بیرونی مربی ما داشته که باید آن حل شود. به نظر من باید بحث فنی دست کی‌روش باشد و چیزهای دیگر به عهده فدراسیون فوتبال واگذار شود.

604

کد خبر: 911841

وب گردی

وب گردی