اینفانتینو: در کشوری هستم که با فوتبال زندگی می‌کند/ درخواستم توسعه هر چه بیشتر فوتبال است

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال، گفت: خوشحالم در کشوری هستم که مردمش با فوتبال زندگی می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، جیانی اینفانتینو در نشست با خانواده فوتبال ایران، گفت: دوستان عزیزم، خانم‌ها و آقایان باعث افتخارم است که در ایران حضور دارم. بسیار خوشحالم در کشوری هستم که با فوتبال ‌ زندگی می‌کند و احساس می‌کنم در خانه هستم.

وی افزود: در ابتدا از اعماق قلبم برای آنچه انجام می‌دهید تشکر می‌کنم. تمام انرژی که صرف می‌کنید برای این است که مطمئن شوید دختران و پسران فوتبال باز‌ی می‌کنند. از اسطوره‌های فوتبال ایران هم تشکر می‌کنم آنها نقش مهمی در ایجاد فوتبال ٥ ستاره ایران‌ داشتند.

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال ادامه داد: ما به عنوان مسئولان مقدمات را برای اسطوره‌ها فراهم می‌کنیم و من از آنها تشکر می‌‌کنم. در ابتدا به خاطر سرمایه گذار‌ی در فوتبال بانوان تشکر می‌کنم و می‌دانم بیش از ٢٣ هزار بازیکن خانم دارید. در کلیپی که پخش شد بخشی از موفقیت ها را دیدیم. درخواست من این است فوتبال را بیش از آنچه هست توسعه دهیم.

اینفانتینو با اشاره به دستاوردهای ایران گفت: ایران ٥ ستاره دارد این نشان می دهد موفقیت‌ها چطور به تصویر کشیده شده است. به عنوان دومین تیم به جام جهانی صعود کرده و شما قبل از مسابقات به عنوان سه تیم اول مسابقات را شروع می‌کنید.

وی افزود: دو سال پیش که ایران آمدم نامزد ریاست بودم، بعد از آن هم رئیس شدم و هم ایران 5 رتبه صعود داشت. پس می‌گویم از وقتی به ایران آمدم همه چیز برای ایران خوب پیش رفت.

604

کد خبر: 911851

وب گردی

وب گردی