دایی: بازی سختی مقابل فولاد خوزستان داریم/ دنبال سهمیه آسیا هستیم

مرربی تیم فوتبال سایپا، گفت: بازی سختی در مقابل فولاد خوزستان در پیش داریم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد دایی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان،‌ گفت: بازی سختی است. ما می‌خواهیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

وی ادامه داد:‌ بازی سختی برای هر دو تیم است. ما می‌خواهیم سه امتیاز بازی را بگیریم تا برای سهمیه آسیایی امیدوار باشیم. بازیکنان سایپا زحمت زیادی کشیده‌اند و مطمئنا ما و بازیکنان می‌خواهیم نتیجه این سختی‌ها و زحمات را ببینیم.

دایی در مورد اینکه رقابت سختی برای سهمیه آسیایی دارید،‌ تصریح کرد: بعد از بازی با فولاد ما فقط با پیکان بازی داریم و با سایر رقبایمان بازی رو در رو نداریم که بخواهیم سهمیه بگیریم و با حریفان رو در رو بازی نداریم. قهرمانی پرسپولیس هم مسجل شده است.

مربی سایپا در مورد اتفاقات حاشیه‌ای که برای علی دایی پیش از بازی با رشت پیش آمد، گفت: باید اول تاسف بخورم برای صدا و سیمای گیلان و یک خبرگزاری که چنین فضایی را به آن شخص دادند تا تبلیغ خودش را بکند. او به آنچه که می‌خواست رسید و فضا به این فرد داده شد اما باید ابتدا به دنبال این بودند که ببینند اصلا چنین اتفاقی افتاده یا نه و بعد در موردش صحبت می‌شد. این آقا به آنچه که می‌خواست رسید و 10 روز در کل جو ورزشی کشور خودش را مطرح کرد. باید برای آنهایی که به او چنین فضایی دادند تاسف خورد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این آقا در یکی از مصاحبه‌هایش گفته من را به نمازخانه بردند و کتکم زدند و من تا حالا چنین کتکی نخورده بودم. این در حالی است که من خودم در اتوبوس بودم. بهمن دهقان هم با لباس‌هایش به زور 50 کیلو می‌شود. چطور بهمن دهقان فردی با قد یک متر و 90 سانتی و 100 کیلو را زده است،‌من مانده‌ام. ما ترک‌ها عادتی داریم اگر جایی برویم دعوا کنیم کتک هم بخوریم می‌گوییم کتک زده‌ایم اما این آقا نمی‌دانم چه فکری کرده که می‌گوید من را کتک زده‌اند. ما این مسئله را پیگیری می‌کنیم. تمام کسانی که آنجا بودند و حتی ماموران گفته‌اند اتفاقی نیفتاده است. این آقا هم از یک مسئله کوچک بهترین استفاده را کرد. حالا او باید پاسخگوی رفتارش باشد که به چه دلیل چنین حرف‌هایی زده است.

604

کد خبر: 911860

وب گردی

وب گردی