فان باستن: گزارش‌ها نشان می‌دهد ایرانی‌ها چقدر عاشق فوتبالند/ از حامیان و مشوقان تیم ایران هستم

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال هلند گفت: گزارشی که درباره موفقیت های ایران ارائه شده نشان می دهد چقدر شما عاشق فوتبال هستید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مارکو فان باستن در مراسم دیدار با خانواده فوتبال ایران، اظهار داشت: تا اینجا موفقیت‌های چشم گیری از تیم های ملی ایران دیدیم. به عنوان یک هلندی چنین موفقیت هایی را برای کشورم آرزو دارم.

وی در ادامه گفت: خیلی مهم است کشوری مثل ایران درها را برای دختران و پسرای که دوست دارند فوتبال بازی کنند را باز کنند. از طریق ستاره ها و بازیکنان در رده های مختلف به بچه ها اجازه می دهد رویاپردازی کنند که چقدر می توانند خوب باشند. این برای بچه ها خوب است که اسطوره هایشان را ببینید و این می تواند باعث انگیزه شود.

فان باستن در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: وقتی نوجوان بودم و بازی های تیم ملی را می دیدیم دیدن ستاره ها برایم الهام بخش بود. این مهمترین فاکتور است تا شرایط را ایجاد کنیم که نوجوانان بتوانند رویا پردازی کنند. این برای ایران مهم است تا چنین شرایطی را فراهم کند؛ اینجا نقش فیفا مطرح می شود که چطور می تواند به فدراسیون های مختلف از جمله ایران کمک کند. فیفا می تواند به انتقال دانش و با سرمایه گذاری کمک کند. امروز که در جمع شما هستم فکر می کنم شرایط فوتبال پایه منظم و هماهنگ است. گزارشی که درباره موفقیت های ایران ارائه شده نشان می دهد چقدر شما عاشق فوتبال هستید.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال هلند در ادامه صحبت‌های خود گفت: البته در بخش نیاز به مربیانی دارید و در حوزه های مختلف فیفا می تواند به ایران کمک کند. در فوتبال پایه هم می تواند این همکاری ره دهد. پروزه بعدی فیفا مدارس فوتبال است. هر چه فوتبال به شما نزدیک شود شما آن را راحت می فهمید به خاطر همین در صدد رشد فوتبال پایه هستیم. آرزوی جام جهانی خوب را برای شما دارم. مطمئن باشید من از حامیان و مشوقان تیم ایران هستم. البته گروه راحتی ندارید اما می تواند اتفاقاتی رخ دهد و می دانم انگیزه هم زیاد است.

604

کد خبر: 911866

وب گردی

وب گردی