تقدیر از خانواده حجازی و بهزادی/ اهدای پیراهن فنایی برای قرار گرفتن در موزه فیفا

از خانواده های مرحوم ناصر حجازی و مرحوم همایون بهزادی با اهدای پیراهن‌های شماره یک و شماره ۱۰ با حضور رئیس فیفا تقدیر شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، از قالیچه‌ای در مراسم دیدار با خانواده فوتبال رونمایی شد که در نقش آن تمام تیم‌های حاضر در جام جهانی حضور دارند. قرار است این قالیچه به مسکو برود و از اینفانتینو خواستند که به صورت نمادین وی هم یک گره بزند، اما احمدی، مجری برنامه از تماشاگران درخواست کرد که اگر موافق هستین رئیس فیفا به اندازه حریفان ایران در جام جهانی که شاید بیشتر از ۴ باشد (اشاره به صعود به مرحله حذفی) گره بزند که با استقبال تماشاگران همراه بود؛ یک نفر هم از بین جمعیت فریاد زد ۶ گره زده شود.

* قالیچه‌ای هم که نماد فدراسیون فوتبال بود به اینفانتینو اهدا شد. پیش از آغاز صحبت‌های رئیس فیفا هم دروازه‌ای به صورت نمادین روی سن قرار داده شده بود که وی به صورت نمادین توپ را وارد این دروازه کرد و سپس صحبت‌هایش را آغاز کرد.

* گروه سرود ناشنوایان کشور هم امروز آهنگی که به زبان انگلیسی بود را اجرا کردند.

* نقاشی روی سن حضور دارد که در حال نقاشی تصویر صورت فان باستن و اینفانتینو است؛ فان باستن در حین انجام نقاشی روی این تصویر را امضا کرد.

* پیراهنی توسط اعضای خانواده فوتبال که روی آن تصویر مرحوم حجازی طراحی شده بود با شماره یک توسط اینفانتینو به همسر حجازی اهدا شد. این کار با حضور احمدرضا عابدزاده صورت گرفت.

* پیراهن شماره ۱۰ هم به عنوان یادبود به خانواده همایون بهزادی اهدا شد. زمانی‌که می‌خواستند پیراهن شماره ۱۰ را اهدا کنند علی دایی و حمید استیلی هم روی سن حاضر شدند.

* از علی دایی به عنوان آقای گل جهان و همچنین حمید استیلی زننده گل قرن به آمریکا در جام جهانی 1998 تقدیر و هدایایی اهدا شد.

* از خانواده حسین جوادی و میلاد اسلامی (خبرنگاران مرحوم در سانحه هوایی فرانسه) هم با اهدای پیراهن‌هایی که تصاویر این عزیزان روی آن طراحی شده بود تقدیر شد.

* از ۲ داور، محمد فنایی و حسن کامرانی‌فر با اهدای لوح یادبود تقدیر شد.

* فنایی پیراهنی را که در فینال جام جهانی قضاوت کرده بود به اینفانتینو اهدا کرد تا در موزه فیفا قرار بگیرد.

604

کد خبر: 911871

وب گردی

وب گردی