اینفانتینو: 4 دختر دارم و  اگر فوتبال بانوان را ارتقا ندهم، شاید اجازه ندهند به خانه برگردم!

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال گفت: من ٤ دختر دارم و اگر فوتبال بانوان را ارتقا ندهم شاید آنها اجازه ندهند دیگر به خانه برگردم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا بعد از دیدار با جامعه فوتبال ایران از جشنواره فوتبال دختران بازدید کرد. مهدی تاج و علی کفاشیان نیز اورا در این برنامه همراهی کردند. در این جشنواره، تیم‌های شرکت کننده در ابتدا رژه رفتند.

لیلا صوفی‌زاده، نائب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال نیز صحبت‌هایی را مطرح کرد. وی گفت: از فیفا می‌خواهیم از زنان کشورهای مسلمان حمایت کنند.اینفانتینو نیز صحبت‌هایی را مطرح کرد.

وی اظهار داشت: مفتخرم امروز در بین شما هستم. افتخار حضور در ایران را دارم و از نزدیک شاهد روز فوتبال بانوان هستم. باید به دنیا بگویم فوتبال بانوان در ایران بسیار گسترده است.

وی ادامه داد: زمانی که فیفا رفتم شرایط مناسبی نداشت و مسئولیتم کاملا مشخص بود. فوتبال بانوان یکی از موارد بود و تصمیم این بود اهداف اجرایی شود. بخش خاص بانوان را مشخص و دبیر کل را یک خانم معرفی کردیم.

اینفانتینو گفت: میزان سرمایه‌گذاری در فوتبال بانوان را افزایش دادیم، مسابقات زیر ١٧ و ٢٠ سال جهانی را برگزار کردیم. می‌خواهیم جام‌جهانی فوتبال پایه هر ساله برگزار شده و از ١٦ به ٢٤ تیم افزایش دهیم. می‌خواهیم لیگ جهانی فوتبال بانوان را راه‌اندازی کنیم این فعالیت به خاطر این است ٤٥ بانوی ایرانی از تماشای فوتبال لذت ببرند.

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در فوتبال بانوان از اولویت‌های فیفا است و با ایران شریک هستیم. من ٤ دختر دارم و اگر فوتبال بانوان را ارتقا ندهم شاید اجازه ندهند به خانه برگردم!

604

کد خبر: 911885

وب گردی

وب گردی