پخش ویژه برنامه جشنواره تلویزیونی جام جم از شبکه سه

ویژه برنامه چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم با رونمایی از پوستر و تندیس جشنواره و با اجرای رضا رشیدپور جمعه ۱۱ اسفندماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می شود.

به گزارش ایسکانیوز از ستاد خبری چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم، برای اولین بار از تندیس و پوستر جشنواره تلویزیونی جام جم روی آنتن زنده شبکه سه رونمایی می شود.

در این برنامه که با اجرای رضا رشیدپور از شبکه سه سیما پخش می شود با دعوت از محمد احسانی دبیر جشنواره و گفتگو با وی اهداف، برنامه ها و ضرورت های برگزاری جشنواره تولیدات تلویزیون واکاوی و به پرسش های بینندگان و علاقمندان پاسخ داده می شود.

همچنین دبیران بخش های چهارگانه جشنواره در ویژه برنامه جمعه شب با حضور در استودیوی برنامه از نحوه انتخاب آثار، داوری و توزیع جوایز سخن گفته و به پرسش های بینندگان و خبرنگاران پاسخ می دهند.

چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم در چهار بخش سریال، مسابقه، مستند و پویانمایی انتخاب بهترین آثار پخش شده از سال ۹۳ تا نیمه اول امسال را در دستور کار خود دارد.

اختتامیه این جشنواره همزمان با میلاد مسعود بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) ۱۷ اسفند در مرکز همایش های بین المللی سیما برگزار خواهد شد.

502

کد خبر: 911912

وب گردی

وب گردی