افتخاری: حضور اینفانتینو تأثیرات مثبت زیادی دارد/ بازیکنان خارجی را نسبت به ما بدبین می‌کردند

سرپرست باشگاه استقلال گفت: حضور جیانی اینفانتینو در ورزش ایران بسیار مثبت است و اینکه او برگزاری این مسابقات را با امنیت می‌بیند اهمیت زیادی دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سید رضا افتخاری قبل از شروع دربی ۸۶ گفت: علت اینکه من به ورزشگاه نمی‌آمدم این بود که باید تیم‌مان را آماده می‌کردیم تا بتواند رضایت هواداران را جلب کند. خدا را شکر الان به این وضعیت رسیدیم و هواداران هم راضی هستند، امیدوارم یک بازی خوب از استقلال ببینیم تا بتوانیم رضایت هواداران را جلب کنیم. استقلال متحد شده و در این مسابقات ثابت کرده تیم یک دست با بازیکنان با کیفیت است، امیدوارم امروز بتوانیم دست پر از زمین بیرون بیاییم. به این مسئله خوشبین هستم، بازیکنانی هم که امروز قبل از بازی دیدم بسیار با روحیه بودند و مصمم به برنده شدن بودند.

مدیرعامل استقلال در رابطه با اینکه حضور اینفانتینو چه دستاوردی داشته است، عنوان کرد: خیلی خوب است، اینفانتینیو باید بیاید و بازی‌های ما را از نزدیک ببیند. تبلیغات علیه ما زیاد بود، حضور او از نزدیک این مسئله را ثابت می‌کند که حرف‌های مطرح شده صحت ندارد. خود ما زمانی که می‌خواستیم بازیکن بگیریم متوجه شدیم که ذهن آنها را نسبت به ما بدبین کرده‌اند و وقتی به ایران آمدند متوجه شدند تمام این مسائل دروغ بوده است و حرف‌ها صحت نداشته است، حضور او می‌تواند برای آینده فوتبال ما موثر باشد و کمک کند از این مشکلات خارج شویم.

وی د مورد اینکه آیا او توانسته اینفانتینیو را ببیند یا خیر اظهارداشت: من وقت نکردم اگر شد امروز در بین دو نیمه با او در مورد این مسائل صحبت می‌کنیم.

604

کد خبر: 911921

وب گردی

وب گردی