توفیقی: از این به بعد بلیت فروشی الکترونیکی خواهد شد/ پرونده ای در فیفا نداریم

معاون باشگاه استقلال، گفت: صددرصد از این به بعد بلیت‌ها الکترونیکی خواهد شد و شرایط بهتر خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پندار توفیقی پیش از دربی 86 در مورد بلیت‌فروشی بازی گفت: موضوع بلیت فروشی را تازه از برهان مبین گرفته‌اند و تازه به باشگاه‌ها داده‌اند، ابتدای کار است و این مشکلات متاسفانه هست. صددرصد از این به بعد بلیت‌ها الکترونیکی خواهد شد و شرایط بهتر خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که چه اندازه بلیت به فروش رفته است گفت: شرکت توسعه مبنا مبین، اسپانسر باشگاه استقلال و پرسپولیس است از طریق ایرانسل و مجری برگزار کننده بلیت‌ فروشی آنها بودند. با موسسه کوثر هماهنگ کرده بودند که بخشی از بلیت‌ها به صورت الکترونیکی فروخته شود و مابقی را بیاورند اینجا و به صورت کاغذی فروخته شود اما تا آنجایی که من اطلاع دارم به دلیل اینکه خیلی دیر تونل‌ها را باز کرده بودند و گیت‌های مربوط به برهان مبین را یعنی مشکلات قضایی باعث شده بود نتوانند این کار را انجام دهند. بلیت‌فروشی متاسفانه به این شکل شد. ان‌شاءالله از بازی‌های بعدی بلیت فروشی به صورت الکترونیکی خواهد شد.

معاون باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که مدتی است افتخاری نمی‌آید آیا امروز برای تماشای بازی به ورزشگاه می‌آید یا خیر، گفت: افتخاری در هتل بود و ان‌شاءالله تشریف خواهند آورد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از سال آینده تمهیداتی در نظر گرفت می‌شود که 90 درصد و 10 درصد میهمان و میزبان رعایت شود، گفت: قوانین که باید رعایت شود، ما نیست که یک استادیوم آزادی بیشتر نداریم، اگر دو تا استادیوم بود یعنی استادیوم‌های مالکیت برای استقلال و پرسپولیس بود می‌شد این کار را انجام دهیم، من شنیده‌ام و صحبت‌هایی بود که در جلسات در مورد آن صحبت شده و حتما این کار را انجام می‌دهند.

وی در پاسخ به این سوال که رئیس فدراسیون جهانی فوتبال به ایران سفر کرده آیا باشگاه استقلال نشستی با او خواهد داشت یا خیر، گفت: اینفانتینیو امشب ساعت 8 برمی‌گردد.

توفیقی در پاسخ به این سوال که آیا درمورد بحث پرونده‌هایی که در فیفا است نمی‌خواهید نشست داشته باشید؟ عنوان کرد: ما که هیچ پرونده‌ای در فیفا نداریم، موضوع عربستان موضوع ملی است و حتی رئیس‌جمهور هم با او صحبت کرده و موضوع کاملا روشن است، او نیز اعتقاد دارد که حق ایران است که بازی در ایران برگزار شود و همینطور حق کشورهای دیگر، اینفانتینیو هم دنبال این قضیه است، فدراسیون فوتبال و دولت جمهوری اسلامی و باشگاه‌ها هم همگی در یک قایق هستیم.

توفیقی در پاسخ به این سوال که حال پادووانی بازیکن مصدوم استقلال به چه صورت است گفت: خدا را شکر خوب است، فیلم او را حتما در تلگرام باشگاه استقلال دیده‌ایم انشاءالله که حال او روز به روز بهتر می‌شود.

604

کد خبر: 911924

وب گردی

وب گردی