دستگیری زن جیب بر با ٢٠ فقره سرقت در فردیس

فرمانده انتظامی فردیس گفت: ماموران با گشت زنی در فروشگاه های عرضه پوشاک موفق به شناسایی و دستگیری زن جیب بر با ٢٠ فقره سرقت در فردیس شدند.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ بیژن جنتی اظهار کرد: در پی شکایت خانمی مبنی بر مفقود شدن کارت بانکی و برداشت غیر مجاز از حساب وی پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: شاکی در اظهارات خود گفته بود که پس از خرید از چند فروشگاه پوشاک و در زمان بازگشت به خانه از طریق پیامک تراکنش بانکی، متوجه برداشت ۵ میلیون ریال از حساب خود شده و پس از بررسی ها متوجه سرقت کیف پول و کارت عابربانکش می شود.

سرهنگ جنتی تاکید کرد: پرونده تحت بررسی بود که چندین پرونده سرقت مشابه پرونده مذکور از دادسرای فردیس به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان کرد: ماموران با بررسی پرونده های سرقت و بازبینی دوربین های مدار بسته فروشگاه ها مطلع شدند که زن جوانی که در تمام تصاویر دیده می شده است با حضور در فروشگاه های بزرگ پوشاک و با توجه به ازدهام جمعیت اقدام به سرقت کیف دستی و کارت های بانکی کرده و در اولین فرصت موجودی حساب ها را تخلیه می کرده است.

فرمانده انتظامی فردیس خاطرنشان کرد: ماموران با گشت زنی در فروشگاه های عرضه پوشاک موفق به شناسایی و دستگیری وی شدند.

وی با بیان اینکه متهم در ابتدا منکر هرگونه سرقتی شد اما پس از مواجهه با دلایل و شواهد موجود اعتراف کرد و در خصوص شیوه و شگرد این سرقت ها، تصریح کرد: با حضور در فروشگاه ها و مراکز خرید با اسفاده از شلوغی جمعیت رمز کارت بانکی سپس رمز عابربانک مشتریانی که رمز خود را بلند اعلام می کردند را به خاطر میسپاردم و پس از سرقت وجوه حساب ها را خالی می کردم.

سرهنگ جنتی با بیان اینکه متهم به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرده است، گفت: تلاش برای یافتن مالباختگان ادامه دارد.

وی از شهروندان خواست از قرار دادن رمز کارت خود در کنار مدارکشان و بازگو کردن رمز خودداری کنند.

منبع: مهر

901

کد خبر: 911945

وب گردی

وب گردی