شیعی: اینفانتینو از ایران و تماشاگران خوشش آمده بود/ قرارداد کی‌روش با ازبکستان حاشیه‌سازی است

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:‌ همانطور که مشخص است اینفانتینو از ایران و تماشاگران ایرانی خوشش آمده بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دربی 86 در حالی امروز (پنج شنبه) با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید که در پایان این دیدار محمود شیعی، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به این سوال که آیا با پرتاب نارنجک‌های دستی احتمال اینکه مشکلی برای میزبانی برای ایران به وجود بیاید است یا خیر،‌گفت: نه فکر نمی‌کنم چنین چیزی رخ دهد. همانطور که مشخص است رئیس فیفا از ایران و تماشاگران ایرانی خوشش آمده بود. او از میزبانی خرسند است فکر نمی‌کنم به خاطر یک ترقه باعث شود یک میزبانی از ما گرفته شود در بازی‌های بزرگ و حساس چنین چیزی طبیعی است.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: رئیس فیفا گفت می‌روم تا به فوتبال ایران کمک کنم او مدعی شد فوتبال برای ملت‌ها است نه برای سیاست‌ها و گفت می‌روم و تمام تلاشم را می‌کنم. صحبت‌هایی که اینفانتینو در جلسه و جمع فوتبالیست‌ها داشت ایران را کشوری بزرگ معرفی کرد و مدعی شد مردم ایران فوتبال‌دوست هستند و حیف است که میزبانی از ایران گرفته شود.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که قرارداد کی‌روش با ازبکستان قرارداد آیا صحت دارد یا خیر، گفت: من چیزی نشنیدم به این حواشی توجه نکنید کی‌روش با ما است.

604

کد خبر: 911968

وب گردی

وب گردی