بندرعباس از بد آبی و کم آبی رنج می‌برد

‌نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: نیروهایی که در دریا به مبارزه با قاچاق می‌پردازند از لحاظ تعداد و امکانات دچار کمبود هستند و باید به تقویت نیروهای دریایی پرداخت تا معضل قاچاق از دریا برطرف شود.

به گزارش ایسکانیوز، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان هرمزگان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، افزود: امیدوارم بهره برداری پروژه‌هایی که در سفر رئیس جمهور محقق شد، برای استان هرمزگان مثمرثمر باشد.

وی با بیان اینکه در زمان رئیس جمهور گذشته به وزیر نیرو وقت اعلام کردم که بندرعباس از بد آبی و کم آبی رنج می‌برد، تصریح کرد: مشکلات آب در میناب ضربه سنگینی به بخش کشاورزی زده است و بوی آب بندرعباس چندان مناسب نیست.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه باید از کشاورزان حمایت شود و شاهد روی دست ماندن محصولات کشاورزی نباشیم، تصریح کرد: اگر مشکلات روستانشینان برطرف نشود، آن‌ها مجبور به مهاجرت می‌شوند.

وی با بیان اینکه متأسفانه با وجود اضافه شدن کشفیات قاچاق اما از حجم قاچاق کاسته نشده است، خاطرنشان کرد: نیروهایی که در دریا به مبارزه با قاچاق می‌پردازند از لحاظ تعداد و امکانات دچار کمبود هستند و باید به تقویت نیروهای دریایی پرداخت تا معضل قاچاق از دریا برطرف شود.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به اینکه گرانی بخشی از آن در دست دولت نیست اما برخی از آن می‌توان با مدیریت و تقویت دستگاه‌های نظارتی آن را کاهش داد، عنوان کرد: چرا نباید نظارت مناسبی در بازار و قیمت گذاری اجناس باشد.

وی با تأکید بر رسیدگی به وضع بدحجابی در کشور، عنوان کرد: کسی اکنون جرأت ندارد نهی از منکر بکند زیرا فرد مقابل نسبت به آن واکنش می‌دهد.

901

کد خبر: 911991

وب گردی

وب گردی