چه زمانی برای خرید و فروش طلا و سکه مناسب است؟

رئیس اتحادیه صادرکنندگان طلا و جواهر ایران گفت: طلا در تمام مدت زمانی بهترین گزینه برای خرید با پول هایی است که به عنوان نیاز ضروری خانواده ها محسوب نمی شود.

عبادالله محمدولی، رئیس اتحادیه صادرکنندگان طلا و جواهر ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز به بهترین زمان ممکن برای خرید و فروش طلا و سکه در بازار اشاره کرد و گفت: بسیاری از کارشناسان بر این باورند که در بحبوحه شب عید به دلیل افزایش تقاضا در بازار به طور معمول شاهد نوسانات در این بازار خواهیم بود.

او با بیان اینکه در طول سال یک یا دو بار می توان مشخص کرد که زمان ورود به بازار طلا برای خرید و فروش است، اظهار داشت: طلا در تمام مدت زمانی بهترین گزینه برای خرید با پول هایی است که به عنوان نیاز ضروری خانواده ها محسوب نمی شود.

محمدولی خاطرنشان کرد: چه بسا بسیاری از افراد هستند که خانه یا خودرو خود را می فروشند تا سرمایه خود را به بازار طلا وارد کنند، در حالی که این اقدام بسیار اشتباه است بلکه افراد باید سرمایه های مازدا خود را به طلا تبدیل کنند و به طورقطع افراد در طول سال با خرید طلا و سرمایه گذاری در این بازار، متضرر نخواهند شد.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان طلا و جواهر ایران گفت: زمانی که با افزایش تقاضا در بازار مواجه می شویم می توان گفت بهترین زمان برای فروش طلا است، به طور معمول در دوران رکود افراد باید اقدام به خرید و سرمایه گذاری در بازار طلا کنند و در دوران رونق بازار طلا و افزایش تقاضا اقدام به فروش کنند.

او خاطرنشان کرد: در مناسبت هایی مانند ایام عید افراد باید طلاهای در اختیار خود را به فروش برسانند بنابراین باید گفت که در حال حاضر بهترین زمان برای فروش طلا نسبت به دوران بعد از عید است.

محمدولی در پایان افزود: زمانی که وضعیت بازار آرام است برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری هستند بازار طلا، بازار مناسبی برای خرید تلقی می شود اما پایان سال میلادی و شمسی بهترین زمان برای استفاده از فرصت برای فروش طلا و سکه و کسب سود است.

401

کد خبر: 912179

وب گردی

وب گردی