یک روز پاک و 6 روز سالم سهم هوای تهران در هفته گذشته/تمامی ایستگاه ها در وضعیت سالم هستند + نمودار

بررسی وضعیت کیفی هوای تهران نشان می دهد هوای تهران طی هفته گذشته ناسالم نبوده است، این در حالی است که پایتخت نشینان در هفته گذشته 6 روز وضعیت سالم را تجربه کرده و در یک روز درهوای پاک نفس کشیده اند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران شاخص کیفی هوای دیروز تهران 66 و در شرایط سالم قرار داشت، شاخص کیفی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به هشت صبح امروز 62 و در شرایط سالم قرار دارد.بر اساس این گزارش، میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون 62، میزان ذرات معلق کمتر از 10 میکرون 42 و میزان منواکسید کربن در هوا 26 است.

یک روز پاک و 6 روز سالم سهم هوای تهران در هفته گذشته

بررسی کیفیت هوای تهران طی سال های گذشته نشان می دهد هر چه به فصل بهار نزدیک تر می شویم شاخص کیفی کمتر وضعیت ناسالم را نشانه می رود و بیشتر روزها هوای تهران سالم و در برخی روزها نیز پاک است.

نمودار زیر بیانگر وضعیت کیفی پایتخت در هفته دوم اسفند است:

از بررسی نمودار می توان دریافت هوای تهران طی هفته گذشته ناسالم نبوده است، این در حالی است که پایتخت نشینان در هفته گذشته 6 روز با وضعیت سالم را تجربه کرده و در یک روز با هوای پاک نفس کشیده اند. بررسی وضعیت کیفی هوای تهرات از 5 تا 11 اسفند ماه سال گذشته نشان می دهد کیفیت هوا در بازه زمانی مذکور در وضعیت سالم قرار داشته است.

تمامی ایستگاه ها در وضیت سالم قرار دارند

بررسی شاخص آنلاین تهران در دوازدهمین روز اسفند ماه نشان می دهد تمامی ایستگاه های تهران در وضعیت سالم قرار دارند.

701

کد خبر: 912226

وب گردی

وب گردی