به خاطر نیمار، رئال را حذف می کنیم

دو روز پیش مشخص شد که نیمار به دلیل مصدومیت مچ پا نمی تواند پی اس جی را مقابل رئال مادرید در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان همراهی کند.

به گزارش ایسکانیوز، نیمار امید اول پی اس جی برای جبران شکست 3-1 بازی رفت برابر رئال بود؛ ولی به دلیل مصدومیت نمی تواند تیمش را در بازی سرنوشت ساز سه شنبه شب همراهی کند.

اونای امری، سرمربی پی اس جی در نشست خبری خود، در این رابطه گفت:« مصدومیت نیمار برای هر بازیکنی پیش می آید؛ ولی وقتی یک بازیکن در چنین سطح از اهمیت قرار دارد، طبیعی است که اخبار و شایعات در مورد مصدومیت او نیز بیشتر باشد. در مورد جراحی نیمار همه باهم تصمیمی مشترک گرفتیم. تیم پزشکی ما و تیم ملی برزیل با یکدیگر هماهنگ بودند و رابطه ای خوب بین ما و برزیلی ها وجود دارد. همه چیز شفاف و واضح بود.

البته که دوست داشتم اگر شانس اندکی هم وجود داشته باشد، نیمار را برابر رئال به میدان بفرستم؛ ولی پس از مشورت با پزشکان تیم ملی برزیل، صلاح بر این شد تا نیمار جراحی شود.

چیزی تغییر نکرده و انگیزه های بسیار بالایی برای پیروزی بر رئال داریم. می دانیم که هواداران ما چه توقعاتی از این بازی دارند و دوست داریم با حذف رئال، این موفقیت را به نیمار و هواداران مان تقدیم کنیم. به خودمان ایمان داریم و شک ندارم که توان صعود به مراحل بالاتر را داریم.»

606

کد خبر: 912236

وب گردی

وب گردی