تلاش فرهنگیان سرپل ذهاب باعث برگشت سریع دانش‌آموزان به مدرسه و زندگی شد

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از تلاش فرهنگیان سرپل ذهاب برای برگشت سریع دانش‌آموزان به مدرسه و زندگی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، رضوان حکیم‌زاده در حاشیه سفر به سرپل ذهاب گفت: هدف از سفر به شهرستان زلزله‌زده سرپل ذهاب در ابتدا ابلاغ پیام تقدیر و تشکر مجموعه وزارتخانه به فرهنگیان این شهرستان است.

حکیم‌زاده افزود: فرهنگیان سرپل ذهاب با اینکه خود زلزله‌زده بودند اما تلاش بسیاری را متحمل شدند و در مدت زمان بسیار کوتاهی توانستند مدارس را بازگشایی کنند.

وی ادامه داد: فرهنگیان شهرستان علاوه براینکه دانش‌آموزان را به مدارس بازگرداندند توانستند آنها را به زندگی هم برگردانند که قابل تقدیر است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در زمینه بازسازی مدارس عنوان کرد: بسیاری از مدارس از نوع تعمیری بوده که کار مرمت آنها اتمام یافته و در بحث مدارس تخریبی نیز تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: قرارداد ساخت ۱۲ باب واحد آموزشی منعقد شده و ما امیدواریم تا اول مهر سال ۹۷ کار ساخت آنها اتمام یافته و برای سال جدید تحصیلی به بهره‌برداری برسند.

حکیم‌زاده در ادامه تصریح کرد: رویکرد وزارتخانه درباره ارزش دادن به کار فرهنگیان در نظر گرفتن امتیازاتی برای آنها با یک برنامه‌ریزی جدید و بازنگری در برگه‌های امتیازبندی در حال تغییر است تا بخشی از زحمات فرهنگیان مورد تقدیر قرار گیرد.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش با سفر به شهرستان زلزله‌زده سرپل ذهاب پس از شرکت در نشست اداری آموزش و پرورش در برخی از مدارس ابتدایی شهرستان حضور یافته و با دانش‌آموزان دیدار و گفت‌وگو کرد.

901/900

کد خبر: 912292

وب گردی

وب گردی