برگزاری جشنواره دستاوردهای دانش آموزان سما دانشگاه آزاد اسلامی  میاندوآب

اولین جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای مهارتی دانش آموزان مرکز آموزشی و فرهنگی سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد میاندوآب، دکتر رامین رستمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در این جشنواره ضمن بازدید از غرفه ها و آثار هنری دانش آموزان گفت: برگزاری نمایشگاه آثار هنرهای دستی و تجسمی دانش آموزان موجب بروز استعدادهای نهفته دانش آموختگان و همچنین تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال می شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف شناسایی استعدادهای دانش‏‌آموزان در زمینه‏‌های کارهای دستی و ترویج فرهنگ اسلامی و پرورش استعداد آنها برگزار شده است.

محمد خرم رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد میاندوآب در افتتاح این جشنواره گفت: این نمایشگاه در 10 غرفه با بیش از هزار اثر هنری از دست ساخته های علمی، فرهنگی، هنری، بهداشتی، ورزشی و نیز دستاوردهای انقلاب اسلامی برپا شده است.

وی افزود: این فعالیت‌ها در توسعه مدارس سما و پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی کشور بسیار موثر است و برپایی این‌گونه نمایشگاه‌ها در بالا بردن مهارت‌های کارآفرینی، ایجاد کسب و کار و افزایش تعاملات اجتماعی دانش آموزان موثر بوده و باعث می شود در آینده راحت تر وارد جامعه و بازار کار شوند.

جلال پور میرزا رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره استعدادهای درخشان دانش آموزان این مرکز گفت: مدارس این مرکز به عنوان مدارس برتر شهرستان در این زمینه پیشگام و الگویی نمونه برای سایر مدارس است و جهت شناسایی استعدادهای درخشان و نهفته دانش آموزان نمایشگاهی نظیر این نمایشگاه در سایر مدارس شهرستان برگزار شود.

در این نمایشگاه آثار دانش آموزان شامل کاردستی، شیرینی پزی، مجسمه سازی، رباتیک، گلسازی، پرورش گل و گیاه و صنایع دستی به مدت یک روز در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.

202

کد خبر: 912320

وب گردی

وب گردی