شمس: دانشگاه آزاد اسلامی مقتدرانه به قهرمانی رسید/ ورزش بانوان احتیاج به حمایت دارد

ملی پوش بدمینتون بانوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رقابت های سختی را پیش رو داشتیم اما موفق شدیم مقتدرانه به عنوان قهرمانی برسیم.

هدیه شمس در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص لیگ امسال و سطح این دوره از رقابت ها عنوان کرد: لیگ امسال ما در 5 دوره در استان های گلستان، سمنان و تهران برگزار شد. تیم دانشگاه آزاد اسلامی موفق شد در این دوره از بازی ها با امتیاز 56 عنوان قهرمانی را از آن خود کند. اصلی ترین رقیب ما در این بازی ها نماینده گلستان بود که با اختلاف 6 امتیازی در رده دوم ایستاد و نایب قهرمان شد.

وی ادامه داد: تیم نماینده گلستان بازیکنان ملی پوش و باتجربه زیادی دارد و همین موضوع باعث شد بازی های خوبی ارائه کنند و یکی از رقبای سرسخت ما باشند. سطح مسابقات در این دوره خوب بود و تیم ها با آمادگی در این مسابقات شرکت کرده بودند. اما تیم ما با اقتدار موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

ملی پوش بدمینتون بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در مورد مسابقات بین المللی که شرکت کرده است بیان کرد: من در 5 دوره از رقابت های بین المللی حضور داشتم. مسابقات زیر 19 سال جوانان جهان بلغارستان در شهر پازارجیک، و 2 روز بعد مسابقات بزرگسالان جهان در شهر صوفیا این کشور برگزار شد. رقابت های بین المللی دهه فجر به میزبانی تهران که موفق شدم جز 8نفر برتر در قسمت سینگل باشم. مسابقات جوانان جهان در سمنان و به میزبانی ایران برگزار شد که موفق شدم عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کنم. در مسابقات دهه فجر بزرگسالان امسال هم در قسمت دو نفره مقام دوم را کسب کردیم.

شمس در خاتمه در مورد ادامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: اگر تیم به من احتیاج داشته باشد قراردادم را تمدید می کنم. تیم دانشگاه آزاد از امکانات خوبی برخوردار است و یک اسپانسر و حامی قوی برای ورزش به خصوص بانوان محسوب می شود. امیدوارم مسوولان ورزشی هم نگاهی ویژه تر به بانوان و به خصوص رشته بدمیتنون داشته باشند.

601

کد خبر: 912384

وب گردی

وب گردی