زمان ثبت نام و آزمون ورودی دوره های کاردانی به کارشناسی  سال 97 مشخص شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ی سال 1397 از روز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه سال 1397 از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و در روز شنبه 29 اردیبهشت ماه 97 پایان می پذیرد.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده ثبت نام برای شرکت در پذیرش دانشجو، در دوره های کاردانی فنی و حرفه ای روز 6 خرداد 1397 از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و در روز 12 خرداد سال 97 پایان می پذیرد.

او افزود: اطلاعیه ی سازمان سنجش آموزش کشور، حاوی شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی و نحوه ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره های مذکور متعاقبا بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

توکلی تصریح کرد: لازم به ذکر است که پذیرش برای دوره های کاردانی فنی و حرفه ای سال 1397 منحصرا بر اساس سوابق تحصیلی و به شرحی که در اطلاعیه درج خواهد شد صورت می گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ی سال 1397 از روز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه سال 1397 از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و در روز شنبه 29 اردیبهشت ماه 97 پایان می پذیرد.

توکلی خاطر نشان کرد: اطلاعیه ی سازمان سنجش آموزش کشور حاوی شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی هم چنین نحوه ثبت نام برای شرکت در آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد.

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون ورودی دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1397 در روز جمعه 12 مرداد ماه سال 97 در حوزه های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

202

کد خبر: 912398

وب گردی

وب گردی