پیش‌بینی هزینه 400 میلیون تومانی برای برگزاری مسابقات اسکی قهرمانی آسیا

عضو کمیته برگزاری مسابقات اسکی قهرمانی آسیا از هزینه 400 میلیون تومانی برای این رقابت‌ها خبر داد.

به گزارش ایسکانیو ز، نشست خبری مسئولان پیست دربندسر برای مسابقات اسکی قهرمانی آسیا امروز برگزار شد. سیاوش شهریور رئیس ستاد برگزاری مسابقات در ابتدا اظهار داشت: تلاش ما این است این مسابقه به گونه‌ای باشد که باعث افتخار کشور شود. همه تمهیدات دیده شده و تلاش کردیم همه چیز را برای میزبانی خوب ایران آماده کنیم. ساختارها چیده شده آرزو می‌کنیم این میزبانی عالی برگزار شود. هتل‌ها هم آمادگی دارند میزبان ورزشکاران باشند. شک نکنید این مسابقه برگ زرینی در میزبانی ایرانی‌ها خواهد بود.

صباحی دبیر ستاد برگزاری نیز در این نشست گفت: مسابقات از ساعت 10 صبح فردا آغاز می‌شود. همه همکاران و ارکان در کنار ستاد تلاش می‌کنند آنچه برای سربلندی ایران لازم است صورت بگیرد. در خصوص فوریت‌های پزشکی هم پیش‌بینی لازم صورت گرفته و نگرانی از این ناحیه وجود ندارد.

مهدی کیادربندسری عضو کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا نیز در این نشست حاضر بود. وی در آغاز صحبت‌هایش گفت آماده سازی پیست واقعا سخت است. سهامداران و هیأت مدیره ما از قهرمانان و مربیان اسکی بوده و سال‌ها تجارب آنها در اینجا خلاصه شده است. اینکه دربندسر آمادگی این میزبانی را دارد بر خودمان تکلیف می‌دانیم تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم.

وی افزود: 14 دستگاه برف‌ساز در پیست هستند. ما با یک راننده برف‌کوب که در المپیک هم حضور داشته هماهنگ کردیم. او یک هفته در ایران بوده تا پیست را آماده کند. همانطور که می‌دانید یک راننده خوب برف‌کوب بالاترین دستمزد را می‌گیرد.

کیادربندسری در ادامه درباره این که پیش‌بینی شده روز سه‌شنبه بارندگی برف را داشته باشیم برنامه‌تان در این خصوص چیست، خاطرنشان کرد:‌ با توجه به اینکه هتل ورزشکاران در شمشک است و فاصله کمی با محل برگزاری مسابقات دارد هماهنگی‌ها صورت گرفته، راهداری گروه خود را برای پاکسازی فرستاده، نیروی انتظامی و اورژانس هم در محل حضور دارند.

عضو کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی اسکی درباره نوسازی تجهیزات گفت:‌دربندسر پیست نویی است، تجهیزات هم به روز شده و تائیدیه استاندارد سازی را هم گرفته است. ما مشکلی نداریم.

وی همچنین در پایان در خصوص هزینه‌های انجام شده برای مسابقات اسکی گفت: با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک هستیم اتمام بودجه برای همه مطرح است. اما در آخرین لحظات اسپانسرهایی آمده‌اند 400 میلیون تومان هزینه مسابقات برآورد شده است. در اینجا از همه علاقمندان دعوت می‌کنیم تا در پیست حضور داشته باشند.

به گزارش فارس، برنامه مسابقات به شرح زیر است:

یکشنبه ساعت 10 مسابقات مارپیچ کوچک. ساعت 18 و 45 مسابقات مارپیچ کوچک که امتیاز آن با مارپیچ سرعت ترکیب می‌شود.

دوشنبه ساعت 9 صبح مارپیچ بزرگ

سه‌شنبه 9 صبح مارپیچ کوچک ( اسلالوم)

اختتامیه ساعت 13 و 30 برگزار می‌شود که از رئیس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش هم دعوت شده است.

602

کد خبر: 912454

وب گردی

وب گردی