بسیج اساتید یک از علمی‌ترین مجموعه‌های اقشاری بسیج است

آیین تکریم دکتر خلیل بهرامی، رئیس سابق بسیج اساتید و معارفه دکتر جواد استادمحمدی رئیس جدید بسیج اساتید واحد دهاقان با حضور دکتر محمد باقری، رئیس بسیج اساتید استان اصفهان، اعضای هیأت‌رئیسه واحد و جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از دهاقان، دکتر باقری، رئیس بسیج اساتید استان در این برنامه در سخنانی گفت: «سازمان بسیج اساتید در سطح کشور یکی از فرهیخته‌ترین و علمی‌ترین مجموعه‌های اقشاری بسیج است. با توجه به فصل جدیدی که در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده، رویکردها به مجموعه بسیج اساتید و مجموعه‌های ارزشی و انقلابی، بسیار مطلوب‌تر از قبل است، نگرشی که با وجود مدیران انقلابی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی باعث رشد چشمگیر بستر و جایگاه بسیج اساتید شده است»

باقری در ادامه تصریح کرد: «اعضای هیأت‌علمی دانشگاه‌ها باید بیش از پیش به فعالیت در بسیج اساتید بپردازند. برنامه‌های بسیج اساتید در دانشگاه‌ها باید با دیدگاه تحول همراه باشند که با انجام تحولات، اثربخشی خود در را بین اساتید، همراه داشته باشند. طبق فرموده مقام معظم رهبری، نقش اساتید بسیجی، نقش فرماندهان جنگ نرم است. از سوی دیگر تلاش برای افزایش کارآمدی، برقراری حلقه‌های صالحین، بصیرت‌افزایی، ایجاد بسترهای پژوهشی و تحول در حوزه علوم انسانی، از دیگر وظایف مهم بسیج اساتید است. اساتید بسیجی باید در حوزه فکر و عمل به نهادهای اجرایی کمک نمایند. در حوزه جذب، جذب حداکثری اساتید بایست اتفاق بیفتد تا همگی در راستای اهداف نظام و انقلاب گام برداریم».

در پایان نشست ضمن تقدیر از زحمات دکتر بهرامی، حکم ریاست بسیج اساتید واحد دهاقان به دکتر جواد استادمحمدی تحویل گردید.

جواد استادمحمدی از سال 1375 تاکنون به عنوان عضو هیأت علمی و مدیر گروه معارف اسلامی به کارهای علمی، فرهنگی و پژوهشی مشغول است که در کارنامه وی بیش از 20مقاله ترویجی، فرهنگی و علمی پژوهشی، چندین طرح پژوهشی از جمله نقشه جامع فرهنگی واحد دهاقان به چشم می‌خورد. همکاری او با بسیج اساتید از سال 82 آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.

کد خبر: 912562

وب گردی

وب گردی