نهادینه کردن تفکر جهادی و ترویج گفتمان مقاومتی در بستر مدیریت سازمانی یک اولویت انکار ناپذیر است

در بیانیۀ پایانی آخرین نشست‌ تخصصی رسانه‌ها و اقتصاد مقاومتی در سال جاری بر ضرورت تقویت جامع و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تأکید شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ نشست‌های تخصصی رسانه‌ها و اقتصاد مقاومتی به ایستگاه دوازدهم رسید و در بیانیۀ پایانی آخرین نشست‌ تخصصی رسانه‌ها و اقتصاد مقاومتی در سال جاری بر ضرورت تقویت جامع و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تأکید شد همچنین، پژوهش‌گران و متخصصان حاضر در این نشست ضمن پرداختن به زوایای مغفول تکالیف تعدادی از سازمان‌های تأثیرگذار، خواستار به‌روز آوری و استفاده از ظرفیت کارشناسی کشور در توسعۀ این سیاست‌ها شدند.
دکتر حسینی دانا، دبیر سلسله نشست‌های تخصصی رسانه‌ها و اقتصاد مقاومتی، با اعلام این مطلب افزود: از آنجا که تفکر اقتصاد مقاومتی از یک دیدگاه متعالی و هدفمند برای برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی و پیامدهای ناشی از آن سرچشمه گرفته است، بازنگری این سیاست‌ها و تجهیز مجدد منابع برای غلبه بر آسیب‌ها و مشکلات اقتصادی کشور ضروری است.
وی اولویت‌‌بندی دستگاه‌های مکلف و همچنین تعیین ارزش کیفی و نوع تکالیف واگذار شده به آنها را یک راه‌حل خوب برای افزایش بهره‌وری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی دانست.
دکتر حسینی دانا با اشاره به برخی از زوایای مغفول در حوزه‌های مدیریت شهری، سلامت عمومی و مشارکت اقتصادی؛ نهادینه کردن تفکر جهادی و ترویج گفتمان مقاومتی در بستر مدیریت سازمانی را یک اولویت انکار ناپذیر دانست و بر نتایج تحقیقات انجام شده در این زمینه تأکید کرد.
دکتر هاشم نیکومرام، استاد دانشگاه و رئیس دانشکدۀ مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، سخنران دیگر این نشست بود که با بیان راهگشا بودن تفکر اقتصاد مقاومتی و لزوم تقویت سواد رسانه‌ای دانشجویان برای حرکت در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور، حمایت جامع دانشگاه را از تلاش‌های پژوهشی و تحقیقات کاربردی اساتید و دانشمندان جوان اعلام کرد.
در جمع‌بندی پایانی جلسه مقرر شد دبیرخانۀ نشست‌های‌ تخصصی رسانه‌ها و اقتصاد مقاومتی جهت الگوسازی رفتاری و تشویق عملکرد سازندۀ رسانه‎ها در گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی، نسبت به تدوین آیین نامۀ یک جایزۀ علمی-تخصصی و برگزاری آن تا پایان ترم تحصیلی جاری اقدام نماید.
گفتنی است در نشست امروز که در محل سالن اجتماعات دانشکدۀ مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، آقایان دکتر علیرضا تلخابی، حمید اسکندری، مجتبی خشایار فرد، و خانم ها عطیه سجاد، فرشته فرجی، زهرا باقری، لعیا ابراهیمی، فرحناز جادری و زهرا خوشحالی به ایراد سخنرانی و ارایۀ نتایج پژوهش‌های خود پرداختند.

202

کد خبر: 912599

وب گردی

وب گردی