پرسپولیس - الوصل امارات؛ انتقام دربی از الوصل بحران‌زده!

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم الوصل امارات است.

به گزارش ایسکانیوز ، پرسپولیس بعد از شکست در دربی پایتخت باید خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده کند و به قول برانکو فرصتی برای غصه خوردن ندارد. پرسپولیس که یک فصل رویایی را پشت سرگذاشته و در فاصله ۵ هفته به پایان لیگ برتر قهرمانی‌اش را تقریبا قطعی کرده است با شکست مقابل حریف سنتی خود زیر فشار انتقاد هواداران قرار گرفت!

بازی با الوصل امارات بهترین فرصت برای ریکاوری بازیکنان و هواداران پرسپولیس محسوب می‌شود. الوصل در گروه C رقابت‌ها بدون امتیاز در ته جدول قرار دارد. این تیم در لیگ امارات هم حال و روز خوشی ندارد. الوصل از ۴ بازی اخیر خود در لیگ امارات ۳ باخت و یک مساوی به دست آورده است. بنابراین اگر بازیکنان پرسپولیس باخت در دربی را فراموش کنند و بتوانند همان بازی شاداب و پرطروات خود را به نمایش بگذارند پیروزی در این مسابقه دور از دسترس شاگردان برانکو نخواهد بود.

شایان مصلح تنها بازیکن مصدوم پرسپولیس در این مسابقه محسوب می شود البته قطعا برانکو به ترکیب تیم بازنده‌اش در دربی پایتخت دست می‌زند و شاهد تغییراتی در ترکیب این تیم خواهیم بود تا سرخپوشان تهرانی بتوانند تاوان و انتقام باخت در دربی پایتخت را از الوصل بگیرند.

برنامه مسابقات گروه C

دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶

پرسپولیس ایران - الوصل امارات ساعت ۱۷:۱۵

نسف قارشی ازبکستان - السد قطر ساعت ۱۷

جدول گروه C

۱- السد قطر ۶ امتیاز

۲- پرسپولیس ایران ۳ امتیاز

۳- نسف قارشی ۳ امتیاز

۴- الوصل امارات بدون امتیاز

602

کد خبر: 912607

وب گردی

وب گردی