سیل و آبگرفتگی در 6 شهر استان سیستان و بلوچستان/668 نفر خدمات امدادی دریافت کردند

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به سیل و آبگرفتگی در سیستان و بلوچستان گفت: ماموران سازمان امداد و نجات هلال احمر تا ساعت 6 صبح امروز به 33 شهر و روستا و 668 نفر از هموطنان در این استان خدمات امدادی ارائه کردند.

مرتضی سلیمی در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی در استان سیستان و بلوچستان گفت : 6 شهر در استان سیستان و بلوچستان شامل ایرانشهر ،چابهار ، نیکشهر ،سراوان ، کنارک و فنوج از هفتم اسفند ماه تا ساعت 6 صبح امروز تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار داشتند.

به گفته وی ، ماموران سازمان امداد و نجات هلال احمر تا ساعت 6 صبح امروز به 33 شهر و روستا و 668 نفر از هموطنان سیستانی که متاثر از سیل و آبگرفتگی بودند، خدمات امدادی ارائه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت : امدادگران در زمانی که پیش تر به آن اشاره شد موفق به اسکان اضطرای 605 نفر از هموطتات متاثر از سیل و آبگرفتگی در استان سیستان و بلوچستان شدند.

وی اضافه کرد: ماموران سازمان امداد و نجات هلال احمر در ٣٩ تیم ( ٢٠٨ نفر ) سایر خدمات امدادی مانند 125 دستگاه چادر ، 281 تخته پتو ، 111 تخته موگت ، 180 کیلوگرم نایلون و 79 شعله والور و فانوس را در میان هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتکی در استان سیستان و بلوچستان توزیع کردند.

701

کد خبر: 912612

وب گردی

وب گردی