برگزاری جشن «بانوی آفتاب» به مناسبت میلادحضرت فاطمه(س)

جشن خانوادگی «بانوی آفتاب» به کارگردانی و تهیه کنندگی مجید صفری همزمان با میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، مجید صفری تهیه کننده و کارگردان جشن خانوادگی «بانوی آفتاب»، درباره برگزاری این مراسم، گفت: این جشن باشکوه با حضور هنرمندان و چهره های برترسینمایی برگزار خواهد شد.

وی افزود: از جمله هنرمندان حاضر در این مراسم یم توان به اسامی چون حمیدگودرزی، مجیدصالحی، نادرسلیمانی، نعیمه نظام دوست و زوج هنرمند محسن قاضی مرادی و مهوش باقری اشاره کرد.

تهیه کننده و کارگردان جشن خانوادگی «بانوی آفتاب»، ادامه داد: صابر خراسانی شاعر اهل بیت در این برنامه به اجرای قطعاتی از وصف بانوی دو عالم فاطمه زهرا (س) می پردازد و علیرضا مسلمی از طنزپردازان کشور در این برنامه حضور دارد.

صفری گفت: همچنین در این جشن باشکوه ارتیست پیمان حرکات نمایشی، امیرعباس رجبیان اجرای کودکان و زوج هنرمند نیما کرمی و زینب زارع به اجرا خواهند پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از مادران و همسران شهید مدافع حرم از دیگر آیتم های این برنامه است.

کارگردان جشن خانوادگی «بانوی آفتاب»، گفت: علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ساعت ۱۸ به ورزشگاه شهید حیدریان واقع در خیابان صدوقی مراجعه کنند.

500

کد خبر: 912630

وب گردی

وب گردی