علی دایی: مسئولان ورزش به خودشان بیایند/ با هیچ احدی قهر نبودم/  من و کریمی چند وقت همدیگر را ندیده بودیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: امیدوارم مسئولان ورزش  به خودشان بیاییند تا بتوانیم خواسته هایی که فیفا از فوتبال ایران دارد و خواسته هایی که باشگاه ها از فیفا  دارند را انجام دهیم.

علی دایی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز صحبت هایی کرد و در مورد روند صعودی سایپا و شکست پرسپولیس در دربی 86، شما را دعوت به خواندن این مصاحبه می کنیم.

کسب سهمیه آسیایی و نایب قهرمانی

خداراشکر بازیکنان سایپا در نیمه دوم بازی با فولاد خیلی خوب بازی کردند و با این برد به کسب سهمیه آسیایی امیدوار شدیم. از الان تمام تلاشمان را می کنیم تا در این 5 بازی باقی مانده مسابقات لیگ برتر حداکثر امتیازات را بگیریم و خودمان را به رتبه دوم جدول می رسانیم تا سهمیه بگیریم.

تمام بازی ها حکم فینال را دارد

مطمئنا همه بازی های ما از اول سخت بوده و به چشم فینال به این بازی ها نگاه می کنیم و امیدوارم خدا کمک کند از این مسابقات سربلند بیرون بیاییم.

گام بلند برای قهرمانی سایپا

یک فصل دیگر با سایپا قرارداد دارم و اگر مشکلی به وجود نیاید و بودجه لازم را داشته باشیم تیم را برای قهرمانی می بندیم . متاسفانه در فصل جاری شرایطمان سخت بود اما خوشبختانه شرمنده نشدیم.

پرسپولیس از شرایط آرمانی دور بود

بازی دربی گذشته و دوست ندارم درمورد دربی زیاد صحبت کنم. پرسپولیس در این بازی از شرایط آرمانی خود نسبت به بازی های اخیر خیلی دور بود و در آن طرف استقلال باهوش و زیرک ظاهر شد.

رابطه من با پرسپولیس یکطرفه شده است

این آقایان هیچ کاری درمورد مالیاتم انجام نداده اند. این همه مدت با پرسپولیسی ها کنار آمدم و متاسفانه اتوبان یکطرفه نمی شود و من هم کاری ندارم و درگیر تیم خودم هستم و به این مسایل نمی پردازیم.

55 درصد پول گرفتیم و کارخانه سایپا کمک کند

در فصل جاری همه دست به دست هم دهیم تا تیم در وهله اول آسیایی شود.الان 5 بازی مانده و 55 درصد از قراردادمان را گرفتیم و ان شاءالله کارخانه کمک کند تا بتوانیم مشکلات مالی را حل کنیم.

با کریمی قهرنبودم

با هیچ احدی قهر نبودم و فقط خیلی وقت بود که علی کریمی را ندیده بودم و مطمئن باشید چنین چیزی برای من بی معنا است.

مسوولان ورزش به خودشان بیاییند

امیدوارم مسئولان ورزش به خودشان بیایند تا بتوانیم خواسته هایی که فیفا از فوتبال ایران دارد و خواسته هایی که باشگاه ها از فیفا دارند را انجام دهیم.

خبرنگار: پوریا پورعرب

کد خبر: 912668

وب گردی

وب گردی